Sheltie läger?
Hej! Jag har lite funderingar.. Vad skulle säga om ett sheltie läger? Skulle vara kul om det fanns några som var intresserade.. Vi kan ju bestämma någon plats i Sverige (har inte problem med att åka), så kan vi hyra något ställe eller möjligtvus campa/tälta? Ha aktiviteter, ex. agility, lydnad, freestyle osv? I slutet av helgen så kan vi ju typ ha en tävling eller något som man förberett sig till under helgen? :) Ja, som sagt tid och plats är inte bestämt, men det skulle vara kul att se om det fanns några som var intresserade! :D
(Visste inte vilken grupp!)
Det brukar hållas sheltieläger av sssk distrikt. Kolla sssk.org
Hålls ett läger i slutet av denna vecka har jag för mig
Hade bara tänkt att det var en rolig grej och jag hittar aldrig nåt på sssk.. :)
#4 Är du medlem i SSSK och får sheltiebladet? Där står det om sheltieläger och andra aktiviteter som distrikten anordnar.
Sydöstra distriktet håller ett läger 28-31 juli och västra distriktet håller träningshelg i början av augusti t.ex. så gå in och kolla på deras sidor eller kolla sheltiebladen.
#5 Tack! Ja, jag är medlem.. men har inte fått något blad, ska in o kolla :) Tack igen!
Skumt. När blev du medlem? Senaste bladet kom till mig häromdagen, det kanske bara inte nått dig ännu… Fast aktiviteterna jag nämnde stod i förra bladet…