Månadens sheltie
Juli månads vinnare av månadens sheltie blev bilden som Sackum lämnat in. Månadens tema var: Blommor
Månadens sheltie!

Tack till er alla som bidrog med era fantastiskt fina bilder. Ett stort tack till våran jury som ställer upp för oss här på sheltie iFokus månand efter månad. Tack!
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Ett stort grattis till dig Sackum =)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Verligen fin bild..
Men jag ska nog berätta att denna mnad var det så jämnt i juryn att flera bilder gick inte att skilja åt, utan att vi i admin (utom emma93 som är jurymedlem) fick rycks in och rösta..
Verkligen underbara bilder!
Temat blommar blommor vill jag gärna återknyta till en dag, just pga de fina bilderna.
Grattis till den underbara vinnar bilden! Wow!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Får man möjligen veta i vilken ordning de andra bilderna kom? :)
Grattis !
Grattis Xavi! 
/Brorsan Emil 
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
#3 Tyvärr inte, det skulle inte kännas rätt mot dom som kom efter vinnaren..
Jättefin bild! Ett stort grattis till en värdig vinnare!
skulle vara roligt att se alla bidrag iaf ..Var läggs de upp och när är d dags för augusti? :-)
Med vänliga hälsningar miss Anna Jolene Sue :-)
Den för augusti ligger överst på forumdelen. Sista dag att lämna in foto är den 25 juli! Men om du vill se de äldre trådarna så kan du söka bland både artiklar och i forumet. Det finns grupp som heter månadens sheltie.
MVH
Oj, hade helt missat detta! Gud så kul, och tack alla! :D Hur är det, får jag fortfarande delta i tävlingar här på sidan efter att ha vunnit? För det får man inte på hundar.ifokus väl?
#4 Wie, han tackar! ;D