Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1746 ggr
Rustibuss
2011-08-11 23:09
0

Insidermedlem

Hur blir man insidermedlem? GladKan jag bli det?

Medarbetare för Welshponny ifokus

Sophey
2011-08-11 23:14
0

Gud vad gullig du ar! Klart du kan bli Insider medlem men det ar en betaltjanst (medarbetare och sajtvardar blir det automatiskt och gratis)

Klicka pa Mina installningar och om du skrollar ner och tittar pa vanster sida ser du en grej som heter Betaltjanster dar kan du klicka pa iFokus Insider och fa den tjansten genom att skicka ett SMS.

Medarbetare på matlust

Rustibuss
2011-08-11 23:23
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej tack för ditt svar men då undrar jag hur blir jag Medarbetare och Sajtvärd vilka krav ställs det mm?Glad

Medarbetare för Welshponny ifokus

Sophey
2011-08-11 23:31
0

Sajtvard kan du lasa om har du kan aven ta over en redan aktiv sajt och mederbetare blir du genom att kolla runt och fraga de sajtvardar pa de sajter som du ar aktiv inom om det behovs Medarbetare.

Medarbetare på matlust

medde
2011-08-15 12:35
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det finns en sajt som heter support iFokus som man kan få mycket bra svar på i frågor som detta,

Vill man ha data frågor finns det data iFokus som är en toppen sajt rörande data frågor.

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

PetraKarin
2011-08-16 10:29
0

#3 Vad menar du med "du kan även ta över en redan aktiv sajt"? Det skulle jag inte säga att man kan…

Däremot går det ju alltid att försöka starta en egen sajt om man tycker att det saknas ett forum för ett ämne man har passion för. 
Eller höra med Sajtvärd och Medarbetare på de sajter man är aktiv inom om det behövs hjälp.

Men är du intresserad av att bli Insider-medlem Rustibuss tycker jag att du ska läsa mer här:
http://www.ifokus.se/about/insider