Bildtråd - Bad
Tiikani inne på Brukshundar skapade en bildtråd för härliga badbilder och det tyckte jag var en så bra idé att jag vill ha en likadan här inne 
**Hur är era shelties i vatten?
Har ni några härliga badbilder att bjuda på?
**Tråden kan vi ju fylla på hela sommaren 
Jag börjar med att bjuda på ett par bra, och ett par mindre bra, bilder på min söta lilla tjej som upplever sin första sommar nu med allt vad det innebär. Bada och jaga saker i vattnet tycker hon är kul, så länge hon bottnar 
Hon har fått provsimma lite i flytväst men det tyckte hon inte var skoj så tills det släpper får vi försöka hålla oss till långgrunda ställen där hon kan gå i och ha skoj!

De två nedre fotona är tagna av emma93
Lexie fick sitt första bad idag, ute. Tillsammans med Melinda och Julia så badade vi lite i någon strand, hon tyckte det var helt okej :) Men ska försöka träna henne lite :)
Hugo har aldrig varit sådär jätteförtjust i att bada, men nu verkar han gilla det mer och mer för varje gång. Går matte i så går Hugo i :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Försöker skaka av sig vattnet :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#3-4 Åh han är så vacker! Tack för att du bidrar till tråden :)
Turbo går tills maghåret börjar nudda, sen är det stop :P Om man släpper ner honom i djupt vatten tar han sikte på stranden direkt. En riktig badkruka med andra ord ;)
Just ja glömde berätta hur penny är i vattnet , Hon kastar sig ut i vattnet tex från bryggor och hämtar saker osv men hon är inte sådär att hon hoppar i plurret utan anledning . Vilket jag tycker är skönt när tidigare hund for och tjyvbadade även om det var fullt med isflak i vattnet! eller när man var och fiskade!
Ressu älskar att simma och likaså Poitsu. Kiira vadar däremot hellre =)
Här är en simbild på Ressu =)
Här kommer en bild på Ressu och Kiira! Hon vill så gärna efter Ressu, men då vattnet är ju liiite för blött för hennes smak =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åhh, jag blir så avundsjuk på era underbart söta hundar, haha!
Uppfödning av Lejonhuvade kaniner i söderhamn, skogsdalenskaniner.tk 
sicket mys =) Pixie fegar när det gäller badandet haha men det kommer la ;P
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Evald är inte jätteförtjust i vatten och att bada. Han går inte i vattnet och simmar frivilligt om inte jag är med och badar ( och riktigt visar hur kul det kan vara i vattnet…
) Sen är han ju en liten fegis med… hihi
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
#16 Åh, vilken härlig badsheltie! :D
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se