Agility debuten
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Igår var vi ock tävlade inoffciel agility . Är sjukt nöjd över penny som gjorde sitt allra bästa. Jag var så nervös över att hon inte skulle hänga med och dra till andra och springa iväg ja 100 tankar flög i huvudet! Men jag kunde inte vara lyckligare igår ! Första loppet blev disk en vägran på slalomet glömde att trycka ut henne så det blev fel port , 2 vägringar vid tunneln när jag vände innan hon hann in och sedan en vägring till när jag hade för brottom och inte visade henne vars hon skulle och låste henne inte på platta tunneln . Hade helt enkelt för brottom och var alldeles för nervös!
Andra loppet var jag inte ett dugg nervös men glömde iaf bort att trycka ut henne vid slalomet och sedan drar jag en vurpa haha så disk där med !
Men är så nöjd nöjd nöjd med dagen så det är inte sant ! Och på söndag startar vi en kurs. med inriktig handling , förstärka hinder och kombinationer ! Penny kan framför och bakom byten sam olika kombinationer därimot sviker jag i min handling så det blir kanon :D
Här kommer en film :D
Vad roligt!
Och ja det viktigast är ju känslan :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis till debuten!
Nu kan det bara bli bättre och bättre, man måste ju börja någonstans
Snart börjar det närma sig min och Rivers debut också och jag kan nästan känna nervositeten redan…
#1 ja känslan är ju viktigast :) och det skönaste att allt gick så smidigt och penny bara fick bra upplevelser under tävlingen :DHon tyckte det var riktigt roligt att matte flög haha :D
#2 Tackar :) nej vad kul det måste du filma och visa upp :D