Inoff. Sheliteutställning 3 September
Hejsan alla!
Täntke passa på att slå ett slag på trumman för Upplandsdistriktets Inofficiella utställning den 3/9!
Passa på att ställa ut din älskling! Alla är varmt välkomna. Ringträning med möjlighet att fråga vana utställare och få råd innan start. Läs mer på Upplandsdistriktets hemsida:
http://www.distrikt.sssk.org/uppland/index.html
Kom och njut av en härlig sheltiedag!
/Marie Schröder 
Puttar lite för denna trevliga tillställning :)
Ska bli jätte kul att åka dit! :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Varmt Välkommen! 
Jag har tyvärr ingen sheltie (vill ha en
). Men skulle gärna vilja komma och titta på den här utställningen. Kostar det något att sitta i publiken eller är det bara att följa vägbeskrivningen och gratis få komma in? Jag tittade på upplandsdistriktets hemsida men där stod det ingenting om att man måste betala för att titta på. Undrar bara om någon här vet något om det?
//Sara (lollipop99)
#4 Nej det kostar aldrig något att gå och kolla på utställning, det är anmälan av hund som kostar och om du vill köpa något eller kanske vara med på eventuella aktiviteter.
Ibland är det inträde till stora officiella och internationella utställningar (t.ex. stora stockholm och My Dog) men då är det oftast för att det är ett stort event med mer än utställning och då finns det information om det tillsammans med övrig utställningsinformation.
#4 Vill också säga att det är en jättebra idé att gå och kolla på utställningar när man funderar på hund för att lära känna den ras man funderar på lite närmre och kanske få prata med uppfödare och andra erfarna människor 
Jag och lilla Shiro kommer dit ;)
Tack så mycket PetraKarin för alla bra svar! Uppskattas!
//Sara (lollipop99)

Alla Välkomna!
Ställer man inte så kostar det bara om man vill köpa lite fika - men det kommer att hållas på en billig nivå
.
Däremot rekommenderar jag att man tar med en liten campingstol! Det finns inga "läktare" som man kan slå sig ner på.
/Marie
När får man PM? :)
Jag tänkte åka dit och bara titta, men jag hittar inte (har tittat på upplandsdistriktets hemsida) vilken tid det hela börjar? Vet du det Marie Schröder?
//Sara (lollipop99)
#11 Hanvalparna börjar att bedömas klockan 10.00 :)
Jaha, så det är då allt börjar? Är det första klassen?
//Sara (lollipop99)
I´ll be there!
//Sara (lollipop99)
Måste säga att det var en riktig trevlig utställning! Tyvärr så placerade inte Lexie sig, hon kom sist i sin klass, men för mig är hon såklart finast!
Ja det var verkligen jättetrevligt!!
Hoppas att det kommer en ny snart…
//Sara (lollipop99)