Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettagility-freestyle-mm
Läst 1251 ggr
Kitten86
0

Träningstävling 8/9!

Har ikväll varit på träningstävling på klubben där vi går. Jag slog till stort och anmälde oss i både agilityklass och i hoppklass - Go big or go home!
Vi håller på och tränar, går kurs, och är nybörjare i agilitysammanhang. Men vi fick bra coaching av min ena agilityinstruktör.

Lång historia kort. Det slutade med 5 fel och en 4:e placering i agilityklass och 15 fel och en 7:e placering i hoppklass. I hoppklass kunde det ha gått bättre då jag chabblade bort det lite och så kommer hindren tätare på, med snabbare svängar, i hoppklass.

Men jag e sjukt nöjd. Trodde inte alls att vi skulle göra så bra ifrån oss! Jättenöjd med placeringarna, speciellt då jag var istortsett den enda nybörjaren som var med och tävlade…

Min hjälpinstruktör fimlade båda loppen så jag kanske kan visa film sen när jag fått en kopia.

Kitten86
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kan även tillägga att det regnat i två dagar så planen blev väldigt hal, speciellt ju senare på kvällen vi kom Foten i munnen

ahlbergaren
0

Vad roligt! Grattis Skrattande

Kitten86
0

Tackar!

fluffboll93
0

åh grattis grattis :)

emma93
0

Vad kul! Grattis!

Kitten86
0

Tackar, tackar allihopa! Känns jättebra och det har även gett "blodad tand" så det är synd att agilitysäsongen, till största del, är över. Men det är bara att fortsätta och träna och finslipa så vi är redo till nästa vår och sommar.

medde
0

Grattis!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥