Borttagna Länkar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har nu tagit bort en del av våra länkar på sidan. Flera av dom är trasiga och finns ej. Men det fanns även länkar där det inte fanns länk tillbaka till sheltie iFokus. Vilket var meningen då vi gjorde länkbyten.
Så vill ni ha er hemsida eller blogg med på våran länksida så hör av er till mig. Så byter vi länkar. Skulle någon därimot sakna sin länk hos oss, så kanske den är borttagen numera på grund av att länkbytet inte finns.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Bra! :)
Men inga länkar under "Övrigt" fungerar.
Men nu talar jag om några helt andra länkar. Dessa andra tar jag hand om lite senare. Då det är "våra egna" länkar
'Då jag tyckte det var viktigt att få ut dom personliga länkarna som kanske har blivit fel först.
#3 Vilka andra länkar finns det? :s
Kolla länksidan!
#5 Det är ju dom jag menade! Under kategorin övriga så fungerar ingen alls :)
#2 Det finns moderatorer som jobbar med länksidan. Hittar du en länk som är felaktig så är det bara att skicka ett PM till någon av moderatorerna (i första hand medde) så de kan åtgärdas. Saknas din sida så kan det ju bero på att din adress är felaktig eller att länken till Sheltir iFokus har av någon anledning försvunnit från din hemsida
Japp men nu skrev jag det här i stället. Och nej det är inte min sida som saknas, har aldrig bett om ett länkbyte härifrån :)
#8 Jo det syns