Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettbilder
Läst 10424 ggr
PetraKarin
0

Veckans bild v.40, Höstinspiration

Höstinspiration (Med hjälp utav Fotoakuten)

Höstdepressioner och sorg över att sommaren är slut. Vad är det?
Nä, hösten är vacker och alldeles underbar!

Sitter ni inne och surar genom regnskurarna så tycker jag att ni ska ta med vovven och kameran ut och ha riktigt skoj och mysigt så att ni ser den vackra höstsolen!
Hösten bjuder på så mycket vi missar under sommaren Skrattande

Foto: Fotoakuten.se

Sofiatinnert
0

Hösten är helt underbar =) det är min favorit tid på året!!!

http://beautywithsofia.wordpress.com/

ahlbergaren
0

Håller med!  Hösten är min favvis Glad

Skyress
0

Sommaren är min favorit, slipper frysa, billigare el-kostnad, dörren till huset kan stå öppen så Diablo kan gå in och ut precis som han vill, det är ingenting i huset  som kan frysa sönder, fåglarna kvittrar, jag kan gå och plocka mina egenodlade grönsaker.

Vintern är den värsta årstiden då är det tung snöskottning, blåsigt, kallt, halt på vägarna, vovvarna fryser om sina små tassar ja listan kan bli oändlig….. Har redan köpt Diablo nya täcken till regn, rusk och vinterkyla. Funderar på om han ska få vinterstövlar…….

PetraKarin
0

#3 Men nu får du se till att njuta av hösten innan den försvinner för den här gången Flört

Ressu
0

Måste nog erkänna att jag är en vår och sommarmänniska. Då hösten kommer så vet jag att vintern är runt hörnet och det känns inget vidare…

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Leffe
0

Höst - jag säger bara fy katten. Snart kommer slask, kyla, halka mm

PetraKarin
0

#5 & #6 Lägg av nu! Detta är en pepptråd så det så! Flört

Hösten är vacker och enkel.
Det går att gå långpromenader, göra utflykter och träna utan att hundarna blir utmattade direkt.

Ressu
0

#7 Men det går att göra på våren och sommaren också =)

#6 Instämmer totalt =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

PetraKarin
0

Äh tråkmånsar är ni!

Nu ska jag gå ut och njuta av en höstpromenad!

Sofiatinnert
0

Jag är helt å hållet höst å vinter människa jag gillar inte värme haha ;)

http://beautywithsofia.wordpress.com/

GabbiesK
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Älskar också hösten. Man kan vara ute o röra på sig utan att man blir genomvarm och slut på en gång. Dessutom finns det aldrig så vackra färger ute som det gör på hösten. Märker också att Jezzy blir piggare när hösten kommer, på sommaren är hon mer trött..

Skyress
0

Just denna höst som är nu är faktiskt ganska varm och rätt lite regnande mot vad det brukar vara, så just i år kan jag faktiskt njuta lite lite av hösten. Men tankar finns att om några dagar veckor så kanske det är frost och iskallt, halt och sedan brakar vintervädret igång. Men då när det sker kan man ju tänka snart är det jul och det är ju kul.

emma93
0

Jag älskar sommaren och värmen, men hösten är vacker om än vemodig inför de mörka dagarna som hör till en vanligt västkustvinter (dvs utan snö och sol:)). Och inte hade jag velat vara utan hösten, dess lukt och färg, all svampplockning. Och när frosten väl kommer så är det så skönt när hundarnas tassar är rena och fina efter utevistelse. Likaså så slipper man oroa sig för fästingar.

Jag vill gärna ha höst, men skulle gärna ha längre sommar och kortare vinter:). Bodde utomlands ett tag och där var vintern 2 månader, sen började grönskan komma igen. Ljuvligt!

Gittan
0

#13 Håller med. Självklart ska vi ha vinter, men då ska det vara vinter samt kortare tid. Utan vinter tror jag inte vi uppskattar våren och sommaren på samma sätt som nu. Alla årstider har sin charm trots allt

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Skyress
0

Det var bra skrivet att vintern skulle vara kortare, tänk att ha en vinter på 2 månader och sedan en härlig vår mm. Det bästa i och för sig med vintern är som du emma93 skriver är att man slipper fästingar.