Nykomling
Ja det blir tillökning för mig och penny. Nämligen pennys halvsyster på mammans sida flyttar hem till mig 20 november ! Trodde det var omöjligt för mig att ha valp men med hjälp av min snälla mamma har det löst sig ! Iaf heter hon sumburgh head's Try To Catch Me, Smeknamnet blir preliminärt "Skoja" Kastar in en bild också !
Ser ingen bild… Men vad roligt med valp! Tyckte att "skoja" var ett väldigt fint namn 
Lycka till med henne!
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
#1 Tack så mycket :) Ja jag tyckte namnet var roligt lite ovanligt och lätt att säga :) Eller jag tror då att det är ovanligt :P
Grattis! Vad spännande!
#4 Tack :) Ja det ska bli jätte spännande att få vara med från början och forma själv :) Penny tog jag ju som 8 månaders valp och då fanns ju redan grunden där :) Men lite pirrigt också när det var evigheter sedan jag hade valp :)
Ett stort lycka till med Skoja! 
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
åh vad roligt lycka till!
http://beautywithsofia.wordpress.com/
#6 Tack :)
#7 tack :)
Kul! Vad skönt att du hittat en lösning 
Grattis till tillöket =)
#10 ja det är så skönt trodde jag skulle måsta vänta tills jag är 65 :P Sen så jobbar jag bara 5 timmar/ dag så jag missar ju inte såmycket från valptiden + att mamma är en osäker liten prick så hon lyssnar på mig och ringer för det minsta lilla vilket känns skönt istället för någon som "minsann kan hundar" och skiter i vad man säger!
#11 Tack :)
All lycka till dig, Penny och Skoja samt även din mamma som är så snäll och ställer upp..!!
#13 tack :) Ja hon är underbar som ställer upp fast ifs jag tror hon längtar mer än vad jag göroch det är ju nästan omöjligt haha :)
Grattis! "Jag är inte avundsjuk.." :D.
TS: off topic men var det din syster som skulle köpa en hund fast hon hade stora svårigheter med ekonomin/kunskapen? Hur gick det med det, har det gått bra ändå eller lyssnade hon på dig till slut? Har av någon anledning inte kunnat släppa den tråden men hittar den inte och vet inte om det ens var du =/. (Ignore this post if it wasn't ^^).
#15 Tack :)
Tyvärr var det ju min syster tråden låstes och jag gjorde en ny men ingen skrev i den så det försvann nog rätt fort! Hon skaffade den där valpen och det går inte alls nå bra ! Sa ju upp kontakten med henne "hade hoppas på att det skulle få henne att tänka om men ikket!" självklart som sista utväg! När hon sedan skaffat hunden tog jag upp kontakten och försöker hjälpa henne så gott det går men tyvär tar hon inte åt sig nåt ! Hon har stora planer med hunden men det hade hon med förra hunden också men inget hände endå! Vi får se helt enkelt hur det går ! Nu är valpen helt galen och syrran blir bara mer och mer stressad vilket gör att allt blir värre ! Det som nu r iaf en liten förbättring är att hunden är kopplad utanför gården vilket förra hunden inte var trots att det stack hipp som happ och lyssnade inte ett dugg på henne , vi får hoppas att det håller i sig så hon inte börjar ha hunden lös om den inte lyder henne!
Lycka till! :) Hoppas vi får se fler bilder sen!