Någon hundaktivitet i helgen?
Hej, Robin och jag skulle ju på sheltieträff utanför Trollhättan men de har ju bytt ställe där de ska promenera och min nacke klarar inte en lång gropig grusväg så jag kan inte åka på lördag. Hade sett fram emot det så mycket. Vet ni någon rolig aktivitet på lördag 12 nov eller söndag 13 nov? Vallningen utanför Trollhättan är ju också inställd. Tacksam för tips omkring Göteborg, Kungsbacka!! Mvh Ulrika
Vad tråkigt att du inte kan komma på den :(
Är du säker på att det är så dålig gångväg i naturreservatet?
SBK Göteborg, Kallebäck, har någon tävling i helgen, det kanske är något att åka och titta på?
Hej, tack för att du svarade men det är inte gångvägen som är ett problem, utan Kicki sa att vi skulle träffas vid en järnhandel och sen åka tillsammans en längre sträcka på en grusväg som redan i september var i dåligt skick. Hade jag åkt med någon som känner till mina problem som tagit det jättelugnt så hade det nog inte varit några problem men jag har ingen att samåka med utan är hänvisad till färdtjänsten och sen från järnhandeln samåka med någon, det brukar inte funka på en dålig väg för få förstår hur ont det gör i nacken och kör inte tillräckligt lugnt och det är inte så kul att säga till igen och igen till någon man inte ens känner. Jag hade ju kunnat gå upp men Kicki sa att det var för långt från Järnhandeln.
Tack för tipset om Kallebäck ska kolla upp det!!!! Mvh Ulrika
Jaha jag förstår. Himla tråkigt :(
Och jag som var så glad över att det gick att åka buss dit…
Eventuellt kommer vi åka bil och du får jättegärna åka med oss i så fall men då kvarstår ju problemet att vi inte känner till din skada så bra så jag förstår att det inte skulle kännas bra.
Hej, jättesnällt erbjudande Petra, åker gärna med om det finns ork från er sida att sakta ner vid fartgupp, ev. hål etc. Vad det gäller grusvägen så är det krypkörning som gäller!! Men bara om ni känner att det är helt 100% ok att köra på detta vid och om ni tar bilen. Jag har telnr 070-415 37 51 bor i Mölndal och ni kan ringa med kort varsel! Annars önskar jag en trevlig träff så kanske vi ses en annan gång, ska försöka åka på vallningen om det nu blir den 26 eller 27 nov. Mvh Ulrika
Själv ska jag pallra mig iväg till hundklubben för lite agilityträning med en kompis och hennes sheltie. Ska bli kul!
Nyttigt att äntligen kunna jobba mer på kontaktfältshindren då jag har "bara" hopp, tunnel och slalom hemma. Massa träning inför lite inoff. tävlingar under vintern så vi är redo inför vår officiella debut till nästa år.