Trevlig helg 12-13 november
I dag har det bara mest varit en slappa dag, hundarna ligger i soffan och har det gott. Inte gör dom många knop dom heller vissa dagar. Känns som dom själva inte är så sugna på bus efter dagens promenader. Det verkar som soffan är bästa stället i dag för oss alla.
I morgon är det fars dag! Är det något ni firar?
Jag har även lagt ut en tråd på sajten om att vi behöver en ny medis till sajten. Kika gärna in på dne tråden om just du skulle vara intressarad.
I morgon förmiddag ska vi härhemma ta ut bilen på turen, och färden går mot Adeslö och Kennel Hazelhouse.
Vad har ni för planer under helgen?
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag ska fira min födelsedag idag
Då mäste jag ju säga:
Grattis på födelsedagen!
Mvh
# 2 Tack :)
grattis påfödelsedagen =)
här blir det mest massa slappmin kropp hänger inte riktigt med i den här kylan, sen ska vi passa Pixies bästis idag åimon ska vi hem till pappa å fira honom =)
mycket härligt väder vi har i Gbg btw=)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Grattis! 
Idag ska vi bara ta det lugnt, då lexie är helt slut i huvudet. O bara vill sova, haha, sen imorn så blir det tyvärr plugg hela dagen då jag ska plugga av en matte tenta, så slutar jag tidigare på tisdagar och fredagar 
#0 Vad kul att ni ska till Kennel Hazelhouse, ska ni köpa valp?;)
//Sara (lollipop99)
#6 Nej det ska jag inte.. Ellinor är en vän till mig sedan många år tillbaka. Nog är det över 25 år kanske är det mer än så v vi kännt varandra.
Hon är även gudmor till min dotter.
Grattis på födelsedagen!
Idag har vi presenterat valparna för deras första älg. Mycket intressant tyckte valparna =) Annars blir det nog till att ta det lugnt och ta itu med en del hemmasysslor.
Hoppas ni alla har en bra helg!
Grattis på födelsedagen Noriisen!!
Igår var jag med en kompis på hundklubben och tränade agility i ca 1,5 timme. Sen blev det även långpromenad.
Vädret och gårdagens träning gör att inga av mina hundar gör många knop eller känner för en massa stoj. Så idag blir det nog soffan 
Lite bullbak och fira farsdag men en rykande kopp kaffe och nybakade bullar!
Igår var vi på utställning halva dagen & idag blir det en lugn dag med lite tvätt osv. och fira min far lite såklart :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties