Handla julklappar
Brukar du handla även julklapp/klappar till din hund? Vad är det då du vanligast köper. Är det godsaker och annat kul för hunden eller blir det praktiska saker? Så som schampoo, borstar osv..
Kanske din fyrbenta vän får vänta till sjävaste julafton och vara med och öppna sin julklapp.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Pixies första jul i år tänkte köpa ett tillhundspeltill henne (de här i trä) den hon fick härromdan har hon redan klurat ut :/ sen blir det lite gottesaker =)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Det blir Lexies första jul. Hon ska få eget paket med gosaker, sen ska jag nog passa på att handla små saker på Sthlms hundmässa i början av december 
Hos oss får nog alla hundar julklappar, både i godisväg (mest tuggben) och så några leksaker var =)
Vi handlar alltd lite julkappar till hundarna, speciellet min dotter som vi att även dom ska ha en fin julafton med lite smaksens i alldeles eget paket
Blir väll lite smågrejer egentligen. Yim ska få ett Back on track täcke nu då han är näst intill färdigvuxen. Viggo ska få ett smarrigt ben stort nog för sitt ego, och Ronja ska få en ny tävlingsbur. (som hon och Viggo ska dela på)
Mvh Emelie 
Jag köper alltid julklappar till pojkarna. Oftast blir det ett paket vardera med något gott och ett paket vardera med något kul/bra. Hundarna är med på klappöppning precis som resten av familjen. När deras paket blir uppropat får de gå och hämta och sen riva sig in i paktet och se vad som finns inuti (godispaketet går ju fortare och bättre än "nytto" paketet) 
Tänkte spana på stockholms hundmässa efter bra klappar. River skulle behöva ett nytt halsband, eventuellt ett back on track täcke och/ eller en bur att bo i på träning/ tävling.
Till Zalo blir det nog någon rolig leksak då han nyligen fått 2 st nya täcken (kunde inte vänta till jul med att ge dem..)
Min vovve är inte alls intresserad av leksaker, men min dotters hund tycker det är kul. Så det blir nog något gott till min lilla vovve och någon leksak till dotterns. Sen har hon skaffat en till liten hund så han måste också få något. Det blir nog leksak där också.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Tycker det är faktiskt lite kul att handla julklappar till vovvarna.