Vad tänker ni på?
Nu har jag varit ute med hunden i snålblåsten och duggregnet. Man går där och huttrar. Jag försöker tänka på annat för att glömma kylan. Jag kan tänka på vad vi ska göra till helge.
Hur gör ni. Går ni bara och tänker på hur kallt det är och att nu får vi skyna på. Eller försöker ni också tänka på annat?
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Oftast tänker jag nog bara bajsa nån gång då! 
Bra inlägg, som fick en att tänka till lite. Jag kan faktiskt hålla med Niiini att visa dagar är det så..Men andra går man i sin egna tankar och bara dagdrömmer sig fram. För att komma på: Oj är jag ända härborta! Föt att andra helt gå och strirra på hundarna hur dom är i sin flock, vilket är ganska spännade i bland att se på hur dom agerar mot och med varandra
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Är det tråkväder brukar jag sätta i en hörlur i ena örat och lyssna på musik medans jag traskar på. Då tänker man på något annat vilket gör att man ofta trampar på bra vilket gör att man i slutändan inte fryser direkt (mer än i ansiktet)…
Hej, jag har ju tvingats tänka på om Robin skulle ha det bättre någon annanstans pga mina skador så det spelar ingen roll för mig vad det är för väder för jag är så himla glad att jag inte omplacerade Robin så jag bara njuter av honom och att jag klarar av att ge honom ett bra liv. De dagar han har riktigt ont dock kan det göra ont i en att tvinga ut honom men tyvärr så måste ju behoven göras. Men dem dagarna tänker jag att vi är på väg nu åt rätt håll, nu vet jag vad som är fel och vi jobbar på det. Känner mig som en hejaklacksledare ibland när jag försöker skoja till det och övertyga honom om att det är en bra ide att gå en runda.