Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1550 ggr
medde
1

God helg 3-4 dec

Brr,,,, Vilken kall morgon! Hundarna är klara med mat och morgon prommis och jag har fått i mig en riktigt god kopp kaffe.

Vad som finns på agenda i dag vet jag inte riktigt, planerna var många, men inte så lätt då man har flera hundar och löptikar hemma.. Hmm funderar på en lösning.

Tänk vad tiden har gått fort, snart är det andra advent..(i morgon) och inte känns det som jul tycker jag, ingen snö och plusgrader ute med en tillhörande grön gräsmatta..

Snart är det den stora hundutställningen i Sthlm på mässan Älvjsö. Det är något jag verkligen ser fram imot.

Vad har ni på agendan för denna helg?

Ha en fin dag alla!

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
0

Trevlig helg på er! Och trevlif advent!

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Ronja06
0

Idag blir det familjemiddag och fotboll med min bror. Imorgon blir det en härlig heldag med vallning i regnet.;)

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#2 Låter nästan som en sommardag, Inte låter det som det vore 21 dagar kvar till jul

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Kitten86
0

Igår och idag hjälper jag mina föräldrar att renovera deras kök. Vi har hunnit riva ner gamla tapeter, tvättat av väggar och tak, spacklat igen hål och byggt igen ett gammalt dörrhål…. Nu är de ivåg och köper lite ny inredning på Ikea och sen är det fart igen!

Imorgon så är det inomhus agilityträning, vilket känns bra. Den 11/12 ska vi på träningstävling så all träning känns toppen Foten i munnen

Känns skönt att minusgraderna har kommit iaf, då är förhoppningsvis inte snön långt borta!

Gittan
0

Den här helgen är jag solo med min dotter. Sonen och sambon sitter på tåget mot huvudstaden. De bör vara framme nu. Kallt är det i alla fall. Så vi ska mysa vid brasan i kväll.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Sofiatinnert
0

Vi ska inte göra mycket ska passa Pixies bästis annars blir det mest slapp ;)

http://beautywithsofia.wordpress.com/

lollipop99
0

Jag har varit på Hazelhouse kennel på sheltieträff! Var suuperhärligt!Glad

//Sara (lollipop99)Tungan ute

Niini
0

Jobbar natt fre-sö så min helg går till stor del ut på att sova..

Kitten86
0

Fick ni bra väder?

lollipop99
0

#9 Tja, det tror jag… Det regnade inte eller så, men det började att blåsa rätt mycket efter ett tag men det var inget som störde migGlad

//Sara (lollipop99)Tungan ute

Beckibus
0

Nej jag har/gör det som Kitten86 redan skrivit :)

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

SheltieDog
0

Idag har jag varit och hjälpt till på scouternas årliga julmarknad, kändes dock väldigt konstigt då det var regn och blåst i mängder, usch! Snö vill vi ha ;). Annars har man varmt sig i mängder när man var hemma. Nu ikväll tog jag fram och gjorde en egen foto studio och fotade Elsa, till månadens sheltie, se där! Imorgon ska jag träna Elsa på något sett och förhoppningsvis är vädret på vår sida, en långis promenad blir det :). Kanske sticker vi till ridhusträningen i agility som börjar imorgon, ja vi får se. Hoppas ni får en trevlig 2a advent imorgon!

MVH Eva, ägare av sheltien Elsa

Cassii
0

Hej! :)

I fredags plockade jag, Lex, Helena och Tyra upp Linnéa och Shiro vid centralen, sen bar vi oss hem tog en promenad och lät hundarna leka - alla är ganska jämngamla, så de hade roligt! På lördagen steg vi upp runt nio och åkte ut till Adelsö träffen, som var otrolgt trevlig! Hundarna fortstatte leka och hade nästan bildat sig en egen liten trio! Haha, sen var planerna agilityträning men ja.. blev inte så, så det blev två stycken Harry potter filmer och Idag lämnade vi Linnéa och Shiro o åkte hem och kollade på sista delen av Harry potter, sen städade vi hela lgh och ikväll blir det BD med mamma (andra gg jag ser den då) och sen blir det plugg! :)

Ha en fortsatt trevlig advent allesammans! :)