Hundar misstänks blivit..
På Schäfer kennel i Värmland misstänker man att hundarna blivit förgiftade. Tre av hundarna på kennel har avlidt. Hundarna blev hastigt sjuka och började blöda ur munnen bland annat.
Polisen misstänker brott och har påbörjat en utredning.
Läsa gärna vidare på länk som leder till en artikel om ämnet
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Läskigt…
//Sara (lollipop99)
Är det så att hundarna blivit förgiftade är det frukansvärt! Att ge sig på djur är så fegt och man finner inga ord för denna dumhet.
Precis finner inga ord…
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Faaan va hemskt. Om det nu visar sig vara förgiftning så är det ju fruktasvärt elakt och fegt att ge sig på djur.
Ungefär som för ett antal år sen när någon/ra gav sig på hästar i sommarhagar med kniv. Flera blev ihjälskurna om jag inte minns fel… Var så man själv som hästägare knappt vågade ha hästarna ute utan ständig uppsikt!
Det med hästar tycker jag det verkar som det händer varje år.. Dock mest på sommaren, men även vintertid.. Urk vad sjuk det bara känns att skriva orden. Sjukt!
Men vem är så dum i huvet att man ger sig på oskylidiga djur?!! Säger bara FEGT! Innan jag hade läst artikeln trodde jag först att de var dom som hade förgiftat hundarna.. det är hemskt…
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
`Mycket hemskt.. Men skulle kunna tro at det ligger någon "twist" bakom det hela..
Jaa, verkligen. Skumt, sjukt och fegt oavsett "anledning" till att det har hänt!! Är ju inte djuren som gjort något…!!
Exkat sjuk att ge sig på djur..