Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 871 ggr
Cassii
1

Hur är din sheltie?

Hur är din sheltie när du kommer hem efter att du har varit borta en stund?Glad

bambiiii
0

Jag vill följa inlägget!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Sofiatinnert
0

min lilla donna kommer trött lunkande mot mej gäspar stort och väntar på att jag ska hälsa på henne när jag väl gör det blir hon helt galen hoppar runt och skäller reser jag mig slutar hon =)

http://beautywithsofia.wordpress.com/

ahlbergaren
0

Min sheltie blir som en liten ålande/skuttande korv. Viftar på svansen så att hela bakdelen följer med och ska tvunget slicka på en.

Fast han hinner inte hälsa så lång stund för efter denna ritual måste han leta upp katten och jaga henne lite (alternativt trackassera min större hund som står och yl-skäller när man öppnar dörren).. sen blir han lugn, eller så lugn som han kan bli igen… Tungan ute

MelliPirelli
0

Emil hoppar rakt upp i luften, hänger i min arm och det händer att han hoppar upp i famnen. Propellersvansen går hela tiden!

Nova biter Emil i benen tills jag sätter mig ner, då ålar hon sig snabbt upp i knät och jag får massa pussar. VARJE gång jag har en väska med mig, hälsar hon på den först. Hon har gjort det sen hon var valp, har ingen aning om varför.

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

fluffboll93
0

linus och molly blir super glada svansarna går som propellrar och dom vill hoppa upp i famnen och pussas och pussas och pussas.

Kitten86
0

Zalo: Min dvärgpudel kommer trippande fram och ska gärna skutta runt lite runt benen. Svansen går runt, runt av glädje.  Så fort man klappat honom och "sett" att han är glad så är han nöjd.

River: Hinner knappt röra handtaget förens han står innanför dörren och vet inte vad han ska göra. Svansen går som en propeller och hela kroppen vickar med. Han går så i spinn av glädje så jag ber honom alltid att gå in, innanför hallen, där får han vänta medans jag tar av mig vilket gör att han hinner lugna ner sig. Men han vill allt springa lite runt, runt en och pussa en massa på en om han får chansen när man kliver in. Sen håller han stenkoll på en, han kan ju bli lämnad själv igen annars Foten i munnen

Cassii
0

Vad kul att läsa om hur era shelties är när ni kommit hem, även om Zalo Flört

Lexie då, hon är som en studsboll, hela kroppen vickar och hon skriker av glädje.. väldigt charmigt (känner mig lite poppis ju!) Kyss

Kitten86
0

Jaa, jag brukar skojja ock säga att navelsträngen inte är lång Foten i munnen Kan vara fullt med folk hemma och ändå så ligger/ sitter mina hundar vid ytterdörren och väntar på att jag ska komma tillbaka…

Värmer i hjärtat att man är såå älskad av sina fyrfotingar Cool

Cassii
0

#8 Ja, de är ju ens bästa vänner, Lex är helt klart min iallafall! Glad

Människor visar sig oftast vara falska i slutändan, men ens hundar sviker aldrig..

Cocos82
0

Bell pratar och säger ungefär så här skulle jag tro… "Matte, matte du är hemma. Åh, vad jag har saknat dig. Gör inte om det där igen. Du är så elak som lämnar mig ALLDELES ensam!". Biter lätt i mina händer som för att kolla att jag verkligen är där, pussas, studsar på stället och hela rumpen går på henne. Kyss

Ådi är lite mer återhållsam. Viftar på svansen och försöker komma upp och pussas. Glad