Snö till Jul?
Skulle ta ut hundarna på sista pinkturen och vad såg jag, hela marken täckt av ett snölager, hundarna blev helt vilda, kul att någon tycker det är kul med snö.
Nu får vi väl hoppas att det i alla fall blir snö till Julafton, fast det verkar vara för blött för att det ska liggga kvar.
Sätter in en bild från förra året samma datum, då hade vi verkligen snö.
Hoppas det ligger kvar tills i morgon i alla fall så dom kan busa lite i det vita.
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se
Helt underbart med snö :D här e det dock så lite att det ser ut som frost men jag hoppas på meeeeer Hihi
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Igår kväll hade vi fått ca 10 cm snö, och det har trillat ner ett par centimeter till under natten.
Dock är det ju plusgrader nu på morgonen, så snön har sjunkit ihop en smula. Ser ju inte ut som den kommer ligga kvar tyvärr…. Nederbörden här har börjat övergå till snöblandat småregn 
Jag och mina hundar är lika barnsligt förtjusta i snön! Bara för att det är snö ute behöver det inte vara -25 C grader ute, ett par minus så att snön ligger kvar är lagom.
Jag äääälskar snö Hehe vet dock inte vad pixan tycker :)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Så härligt det är med snö! Lex fick se sin riktiga första snö igår och hon var tok glad! 

Ingen snö här… tråkigt.. Men några småsmå flingor fick vi lite idag, men de såg man inte förrens man var ute.
MVH Eva, ägare av sheltien Elsa
Nu har det kommit lite snö under helgen, dock inte mycket men nog för att dotter och hundar for runt som kalvar på grönbete!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vi har nu haft nästan non stop snöfall i ca 2,5 dag och det har nog trillat ner ca 3 dm, säkert lite mer då det har varit lite plusgrader så snön har sjunkit ihop lite…
#7 Oj
Får man vara nyfiken och fråga vilken del av lander du befinner dig i?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Här snöar det och det har antagligen gjort det under natten med då vi säkert har fått nån 1,5dm i alla fall :D
Äntligen är det snö i Bromma (Stockholm)! Hade varit på landet med ingen snö hela helgen och kom tillbaka med minst en decimeter!
//Sara (lollipop99)
Åh det bara snöar och snöar ännu mer :D
#10 Jaså finns du i Bromma, me 2 :)
Jag finns i Strägnäs, Södermanland