Gott slut!
Vilket bra år vi haft
Jag bara längtar mer och mer till 2012 kommer! (Förutom att jorden går under 12 maj eller 21 december, menmen
)
Jag har tidigare skrivit att vi haft till problem med träningen, tog en paus (fast den inte var meningen, utan vintern kom och trodde alla klubbar tagit bort sina hinder) Men! När jag åkte till Arlanda så åker vi förbi sthlms avd och då såg jag att hindrerna stod kvar och ingen var gladare än mig!
Så både igår och idag har vi varit och tränat, vilka framsteg! Hon verkar verkligen ha smält allting, och allt går super! Nu hoppas jag att vi fortsätter så här och bara utvecklas under hela 2012! Så glad och stolt jag är! 
Hoppas nyår inte blir för stressigt för de små liven! Hur har ni haft det i slutet av 2011? Lycka? Glädje?
Jag hoppas iallafall att vi allihopa tar med oss allt det bra-iga och lämnar det dåliga bakom oss! Gott Nytt år från oss till er! 
mitt år har haft sina fantastiska stunder och sina inte så braiga men men. Året gav mig min älskade Pixie som ja inte kan leva utan :) fått en ny diagnos är inte kronisk sjuk har "bara" diskbråck villket ja är överlycklig över.
2012 hoppas jag på en operation för min rygg, en flytt så man kommer närmare skog å med tomt, att världen inte går under och att jag kommer in på universitetet :)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Det ska du nog klara galant Sofia! 
Tack för de lyckönskningarna, vi önskar er detsamma! Vi har haft båda ledsamma och glädjefyllda stunder under året som gått. I september miste vi vår älskade Pepsi, 17,5 år gammal, och även om sorgen är stor är lyckan över att fått ha henne så länge hos oss större.
Året som kommer har jag höga förhoppningar inför, i alla fall på första halvan:). Först kommer ju My Dog redan nästa vecka, vilket skall bli superkul. Jag skall sen gå på Disney On Ice med min guddotter (tur man har gudbarn så att man får chansen att gå på sådana evenemang under den täckmanteln;)). Sen åker vi på en efterlängtad semester en vecka (det är 9 år sen sist) snart. Strax därefter är jag inbjuden till England till en uppfödare av annan ras, som får besök av en uppfödare från USA (den uppfödare jag köpte Aussie ifrån) så vi skall träffas där allihop var tanken. Sen väntas förhoppningsvis ett nytillskott till kenneln utomlandsifrån. Men mer om det senare. Så jag kan knappt bärga mig att det skall bli 2012:).
/emma93
Ja, fast jag måste säga att du haft tur som haft Pepsi i 17,5 år vid din sida! 
Åh vad härligt, jag hoppas det blir lite uppdateringar så vi får veta hur det går 
#4 Ja, jag känner mig otroligt lyckligt lottad som fick ha Pepsi så länge. Jag har haft tur med allihop di gamle. Förvisso ingen som blivit 17 mer än Pepsi, än så länge, men Apollo är snart 16, hans mamma blev nästan 15 och hans brorsa var riktigt piggelin när han gick bort av en olyckshändelse vid nästan 12 års ålder. Det är en ynnest att få ha dem så länge hos sig.
Så klart jag skall hålla er uppdaterade :).
#5 Åh vad härligt! Jag hoppas jag får ha lex vid min sida länge 
#6 Det håller jag tummarna för!
Hela mitt 2011 har varit riktigt riktigt, fantastiskt! Fast anställning, gift mig, gått på bröllop, hittat en ny vän, köpt min första egna bil, husplanering.. ja, o sen den underbart milda vintern som varit än så länge e ju bara så härlig!
Ett gott nytt 2012!
Är riktigt nöjd med vårat 2011… men, Jag ser ju MYCKET mer fram emot 2012!! :D Känner att det kommer bli ett SUPER bra år :D
Gott nytt år och jag önskar er båda stort lycka till med framgångar även under 2012! 
Gott nytt år! 
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet