Sheltie i sundsvallsområdet?
Hej, Vi bor i Sundsvall och är ganska nya med sheltie. Vår sheltievalp är 3 månader. Vi vill gärna ha kontakt med andra shelties i närheten. Shelties uppskattar ju andra shelties :)
Tyvärr bor vi på andra sidan potten men håller tummarna att ni hittar sällskap =)
Tack, vi känner en här i Sundsvall som har 2 shelties och dom har vi träffat. Sen har vi haft besök av en Labrador och planerar en date med en chivava (hur stavas det ?) men det skulle vara kul med fler sheltiekompisar:)
Hej!
Vi bor i Docksta, det är 11 mil från Sundsvall, men här i Norrland är det ju inte så mycket! :)
Vi har en sheltiekille på snart 10 månader och skulle gärna träffas vid tillfälle.
Hej, ja Docksta är ju inte jättelångt, även om jag kanske hade hoppats på nån lite närmare… Vår valp är ju lite liten än så det känns lite långt att åka nu, men till sommaren kanske när han är större :) Ni får gärna höra av er om ni har vägarna förbi. Ni kanske har nåt ärende till Birsta eller så ;)
Ja vi åker till Birsta ibland och då kan det ju passa bra! Vi får höras av eller så kanske till sommaren :)
Hej !
Jag bor u östersund med mina två shelties och åker till sundsvall rätt ofta :)
skulle vara kul att ses ! :)
#5 och #6 Gärna, hör av er om ni kommer till Sundsvall! Vill gärna träffas :) Jag är ju rätt ny på forumet, så jag har inte koll på hur man kan kontakta andra, via mail eller så. Annars är det bara att skriva i den här tråden ett par dar innan, så bestämmer vi en tid och plats :)