Var tomten snäll?
Fick ni vad ni önskade er i juklapp?

Tomten kom inte så alla pengar fins kvar till mellandagarna 
Eftersom jag inte önskade mig något speciellt så är jag nöjd med mina julklappar. Lite småsaker som jag inte visste att jag behövde men som mina nära och kära listat ut att jag gjorde 
Ingen aning, får mina julisar när jag kommer hem 
Jag fick åka till My Dog och en symaskin så jag är nöjd :)
Ja jag är super nöjd =) Fick en canvas bur som jag velat ha , den största modellen så båda hundarna ryms "förhoppningsvis" ^^ fick även en biabädd som båda hundarna ryms i om dom vill :) Sen massa annat balnd annat tjocksockar =) Finns de nå bättre att få :D
#5 Avis på dig nu!! Vill också ha en bur och biabädd!!
Jag fick till hundarna: ett hundpussel till mina små ;), tuggepinnar som ser ut som polkagris stänger, ett koppel med halsband, HUNDBOKEN(almanacka),pip leksaker till hundarna och ngt som jag inte kan komma på vad det är för ngt..
Och till mig själv fick jag: ett rosa underställ,en sten som det står "jag älskar dig <3"på,och ett spel..
Jag hade ju bara önskat saker till hundarna så jag är jättenöjd!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Oj, jultomten var väldigt snäll med mej iår! Ett nytt objektiv, en specialgjord klocka med motiv av Kiira, borstabletter med broderade sheltien, en ny mikro och en massa annat smått och gott =)
Jag är nog mest glad över min splittnya datorskärm, är som i en helt ny världe bland alla mina foton nu 
nu har jag fått mina saker! fick ju åka till thailand, så av pappa fick jag ingen sak utan massa upplevelser (mer kan ni läsa på min blogg) :) sen av mamma fick jag 1500 kr som ska gå till mitt kameraköp, en mjukisdress + tofflor och nytt löshår :)
Pixie fick leksaker nytt koppel och halsband =)
jag fick pengar, spel, ett ljus lillabror gjort och härligt sällskap =)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
#11 Gymt snygg tavla!! Lexie kan känna sig hedrad…
//Sara (lollipop99)
#12 Ja eller hur! 
Supersnygg!
#11 Vilken underbar tavla!! Lexie är jättefin !
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Avis jag blir… Skulle också vilja ha en klocka med motiv av min hund!! och jag skulle inte heller tacka nej till en tavla som # 11 "Cassii" fick av sin hund….
Tomten verkar ha varit mycket generös i år mot alla goda människor 
#17 inte alls avis, inte då.. 
#17 Nej men har tomten lämnat mitt paket till dig! hoppsan ;) Kommer och hämtar den nu!
Hehe!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Tack för tipset
Vad är det för storlek på din tavla? Ska ta och kolla efter någon riktigt fin bild nu då…
#21 46x38 cm
Helena är jätte duktig och har beställt tre stycken målningar av henne nu 
Ja, tavlan du visade var vekligen fin!! Ska hitta någon fin bild på han och beställa en tavla. Funderar på en fin bild från förra vintern när han står i profil med sin klövjeväska i en snödriva men en pinne vid framtassarna…
#26 Precis! Vill ha de bredvid varandra :)
Fin bild, men vill du inte ha en mer framifrån där man ser honom lite mer tydligt?
#28 Bilden är väldigt fin!

) Kanske jaga efter en snygg agility bild…