God Fredag!
God fredagkväll här på sif. Kan väl börja med att önska er en trevligare kväll än den jag har och säga tack! Jag trivs här mest utav alla iFokus sajter!
Inte nog med att man är ensam en fredagskväll.. (som tonåring borde man ju vara ute och röja!
) Så har jag även bränt mig på spisen..
Klantig är man och ska sätta ned handen för att ta stöd och inser inte smärtan förens efter en evighet (kändes det som) OCH inte nog med så var det exakt samma fingrar som tidigare för ett år sedan blivit överkörda av strykjärn! Imorn kommer jag nog få utstå med att inte kunna hålla i koppel och två stora feta brännsår..
Någon annan som kan trösta med att ni också har en med en tråkig fredag? 
Jag har en förbaskat tråkig fredag!
Sjuk! Annars ja, annars hade den nog ändå varit lika tråkig
Menmen!
Brännt dig på spisen Oj aj
men vad gör du! Var rädd om dig! Är hemma och inte latar mig, fixar med något hela tiden känns det som. Men hundarna snarkar så det låter som hela gänget sågar stock..Dom kan konsten att koppla av, men den ena hon snarkar så det står härligan till,.
Sjuk har min dotter varit hela veckan, i dag var det första dagen hon inte kräks. Än så länge..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Medde, skönt att hon mår bättre idag och skönt för dig med att slippa torka spyor 
#1 hah bra att du har tråkigt
hih nej men ush och fy för att vara sjuk! Det värsta som finns!
#2 är man klantig så är man ^^ Det känns som om jag råkar ut för olyckor hela tiden. Har just nu 3 blåmärken på knäna efter en tur till skolan. Sen har en gul/grön på armbågen efter att ha gått in i väggen xD Skulle nog inte vara bra för min mamma om någon lärare fick syn på dom! 
Åhh jag älskar ljudet av en snarkande hund. Människa däremot klarar jag inte av! Gräver ner mig under kudden då ^^
Skönt att dottern kryar på sig!
Ja jag är liggandes i feber och världens förkylning ! Valp skuttar runt runt runt och snackars strunt strunt strunt HAHA Ja jag är precis lika uttråkad som valp är enda skillnaden är att jag inte tar mig en meter utan att flåsa som en gris
Fast hellre det än att bränna sig fy fasen vad ont det gör :O
#5 krya på dig! 
# Desamma :)
Här har vi haft latis fredag haha långpromenaden i solen å bara massa Mys å kärlek :) många som är dåliga nu :( krypa på er!!!
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Den trevliga fredags tråden blev till en sjuktråd,
Underbara fredag
Dock finns det godis, cola och så.. sif o alla härliga människor här, som ändå gör så att fredagen blir mer än okej! 
Cola har dotter fått, då det sägs avslagen Cola är bra för magen..
Haha ush vad alla är sjuka! ^^
Denna fredag blir ju bara mer deprimerande efter varje minut 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nej nu ska vi vara glada. Ha en underbart fortsatt fin fredag.
hahaha, den låten är härlig!
nä, imorn vill jag vara frisk! fast har ingen aning om varför, har ändå ingenting att göra..
Visst är den,,
Nu ska jag nanna, ses i morgon
Jag bara jobbar.. O söker smartphone, blir snart galen på alla som finns att välja på. Hur ska man kunna bestämma sig??
Iphone!
#17 Näee.. så sjukt dyr!
#18 Abonnemang! 
#19 Nöjd med vad jag har
Usch vad jag låter jobbig nu 

Samsung galaxy s II helt klart bäst haha
Hur e eran lördag hitills?^^ Förutom brända fingrar har jag även fått ett uppskrapat knä.. Denna helg har verkligen inte varit en bra sådan x)
Här har vi snö kaos haha men det till trotts fick vi för oss att gå en massa mil :/ vi var ute i över 4 timmar blöta och kalla. nu är jag äntligen varm men ryggen pajja på väg hem så här e man sängliggande men men hunden är super trött henne lär jag inte se vaken förän ikväll nån gång :)
#22 men du måste ju vara rädd om dig !
Jodå en br lördag har det varit dock med feber och nyss tryck i mig massa massa tacos som inte smakade med något , Men jag åt med ögonen haha =)
Blir hemma hos melinda! Ja lördagen blev betydligt bättre än fredagen.. 
#22 Hahhahahahahahh! Jag är underhållande av mig och skrattade mycket medan lostmybrain gjorde motsatsen..