Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 961 ggr
medde
0

800 medlemmar.

Nu precis blev vi 800 medlemmar på sheltie iFokus. Det var Limin  som blev våran medlem 800.

Hjärtligt välkommen Limin

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Limin
0

Tack! Vad roligt att jag blev medlem 800 Skrattande

Vi har ingen hund just nu, vi har aldrig ägt någon heller. Utan vi är lite i funderarstadiet dvs. om vi ska skaffa en hund i framtiden. Just nu har vi tre katter (två raskatter,3 år och 6 år och en huskatt, 11 år) här hemma. Jag vill passa på innan vi tar något beslut att lära mig en massa om hundar och speciellt om den underbara rasen Sheltie Kyss

medde
0

Du är så hjärtligt välkommen in ihit på sajten. Ställ hur mycket frågor du vill. Jag kan nog lova att många kommer att försöka hjälpa till att svara dig och var behjälpliga. Jag har en raskatt hemma här en Crx på  9 år.

Inga frågor är dumma. det finns bara dumma svar..

Återigen hjärtligt välkommen

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Limin
0

#3: Tack! Låter kanonbra, ni lär få många frågor från mig Flört Vi har två ragdoll här hemma, en av dem ställer vi också ut på kattuställning Glad

Sofiatinnert
0

Åh vad roligt!!! Välkommen :)

http://beautywithsofia.wordpress.com/

Gittan
0

Välkommen!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Cassii
0

Välkommen! :)

Ressu
0

Hjärtligt välkommen hit! Hoppas du kommer att trivas här! =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Kitten86
0

Gud va kul att vi är så många!!

Välkommen hit, och hoppas du kommer trivas. Ställ alla frågor du undrar över och du kommer få många bra och nyttiga svar av alla kunniga sheltieägare, både uppfödare och "vanliga" hundägare…

Limin
0

Tack alla för ert välkomnande!! Skrattande Låter som ett mycket trevligt forum. Jag kommer säkert att ställa en massa frågor, och då vet jag att ni finns här Glad

Ska börja med att kolla igenom inlägg, biler mm. Det finns en hel del att läsa och bilder att titta och njuta på. Kan redan nu säga att NI har helt underbara hundar Kyss