Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1684 ggr
Cassii
0

Trevlig helg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej folket! Glad

Idag har vi haft fullt upp. Åkt pulka med familjen och Lexie tyckte det var jätte roligt att springa upp och ner i backen och skälla, eftersom vi kunde göra illa oss Flört Vi åt även grillad korv och varm choklad. Åkte sen för att träffa två stycken trevliga salukis och en mycket trevlig matte! Nu är Lexie död, likaså jag. Vi är helt slut. Hållt igång från elva imorse och nu är första gången jag verkligen kan "andas ut", klockan är ställd på 07.30, vi ska bege oss och träffa lite shelties + härliga vänner!

Vad gör ni nu i kylan, och denna helg? Glad

Just nu har Lexie slockad bredvid mig, med ansiktet under min haka!

MelliPirelli
0

Igår var jag ute och träffa ett par vänner = komma hem sent = lite sömn… Jag ska nog försöka fräscha till mig och sen bli upphämtad av en kompis.

Vi ses sen Cassii!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Sofiatinnert
0

Igår åkte vi iväg å hämta våran nya katt Sally :) allt har gått jätte bra hon här sovit i ansiktet på mej hela natten å bara spinner haha. idag fick hon träffa Busan (våran andra katt) en stund vilket gick över förväntan. hon är mycket hundar så jag oroar mej inte för mötet med Pixie :)

http://beautywithsofia.wordpress.com/

Gittan
0

Har en febersjuk dotter att ta hand om och samtidigt hoppas att sonen håller sig frisk. För övrigt blir det nog en lugn helg. Hoppas ni får det trevligt.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Denna kommentar har tagits bort.
Cocos82
0

Igår var jag och umgicks med vargarna på Kolmården och idag har det blivit ett agilitypass i ridhuset och långpromenad.

Ressu
0

Här har vi haft examenskaffe hela helgen och har nu en lite lugnare stund så passar på att kika in här =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

xina10
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag har det varit en alldeles underbar dag. Vi började morgonen med att gå en långpromenad, jag, Buffy min syster och hennes hund Tage. Det var jätte skönt ute, under natten har det kommit 10 cm snö ungefär och den var som bomull hundarna älskade att vara ute i snön. Senare på dagen var vi ute och lekte, pojkarna var här och hälsade på, så Buffy lekte med dem. Vi var inne och åt sen var vi ute igen, solen värmde gott. Nu har vi gått in och Buffy ligger och sover i soffan hon ser riktigt nöjd ut. Det har varit en riktigt härlig söndag.

MVH Jonna

//Jonnix

Beckibus
0

Helgen har varit rätt lugn, har varit väldigt trött en period nu, så den här helgen blev en sån här slappar helg.. Vilket Iza blev lite sur över men jag hann med detta:

Fredag: gick en låångpromenad i en och en halv timme, tränade hjärngympa, trick, lydnad.. Och sen till TV'n fick hon ett/2 ben :) vilket uppskattades MYCKET!

Lördag: Långpromenad på morgonen, hjärngympa, trick, sen till Tv'n mys!

Söndag: 9-11 agilityträning sen 1 km promenad hem, sen var vi trötta så vi somna gottFlört

Hade velat gjort mer men men.. Det kommer fler helger ju.

Trött tjej! <3 Kyss

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Cassii
0

Måste bara visa sötnosen som jag även har här hemma ett litet tag Kyss