Första utställningen inoff
Ja nu har jag ställt skrutt "skoja" Det var ju debut både för mig och skoja =) Shit vad nervös jag var brukar alltid göra bort mig första gången jag gör något haha Skoja tyckte ju allt var roligt och hoppade och stojjade för att stundvis gåoch stå riktigt snyggt =) Jag är så nöjd vi tävlade mot 2 stycker super söta fina shelties och vi slutade på 3dje plats fick hp och fin kritik iaf enligt mig =)
Här är kritiken
fem tik bra bett och tänder mörka ögon välburna öron tillr hals bra skulderläge skulle önska mer markerat förbröst tillr bröstdjup bra rygg prima vinklar bak passande benstomme rör sig med bra steg från sidan lovande päls trevligt temperament välvisad
Jag är så så så nöjd dock tror jag skoja kommer att bli förstor men det gör ju inte så mycket om man tänker att hon faktiskt ska bli agility stjärna =) Bjuder på en bild efter dagen =)
Ni hade nog skoj bägge två och grattis till resultatet.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#1 Tack =) Jo vi hade jätte skoj =) Nervostiteten släppte dirkt när vi kom in i ringen så då kunde vi ju ha roligt i stället =)
Stort grattis! Vilken fin kritik! Härligt att ni hade så skoj, det är så det skall vara!!
/emma93
#3 tack tack =) jag är så nöjd och glad att skoja tog allt med en klckspark =)
Nu är vi även anmälta till en till inoff 10 mars =)
Grattis :D
Grattis! =)
Jättefin kritik hon fick. Till och med du fick ju plus i kanten av domaren. Alltid roligt när domaren även talar om att man varit duktig.
Bravo! HP är fint att få.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Grattis!
Tack allihop =) Jag tycker det var så roligt och det sprägde verkligen bort mina fördommar mot utställning ^^ Det är fasen inte lätt att visa hund
Grattis va roligt för er!
#9 =) Det ser verkligen så lätt ut att bara stå där med hunden i ringen, men det är faktiskt en hel del jobb med att få hunden att röra sej optimalt samt stå still och fint under långa stunder =)
#10 Tack =)
#11 jo jag fick så jag teg haha. Därimot sambons collie är inte tränad för 5 öre och stod och gick som en klocka haha fast han har alltid varit "gubbe" med fart om det behövs =)