Finhalsband
Det vore lite kul att få se vilka fina halsband era hundar har. Alla har ni säkert skaffat er ett finhalsband till vovven, att ha när man går bort eller vill vara lite extra fin.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Nope, inget sånt här
Det har vi här hemma. Kameran ska fram i morgon.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vi har heller inget speciellt.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
jag har samma halsband till allt =) än så länge mohaha
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Vi har kört med samma läderhalsband till det mesta. Det finns så många fina som jag skulle velat ha, men som egentligen bara skulle synts så länge de varit valpar och med kortare päls. Däremot har de fått ha breda tygband knutna i rosett vid vissa tillfällen. Och så har de fått specialsydda tjänstetecken, måttbeställda och med sina namn på. Men det är ju inte direkt "fin"-grejor ändå. Känner mig lite tråkig nu som inte har fixat nåt för finare tillfällen för mina älsklingar.
/emma93
Här körs det också med samma halsband =) Åt sheltiena så rundsydda halvstryp i läder och åt cockrarna så hurttas halvstryp =) (måste ju inflika att ingen av halvstrypen "stryper" åt, utan de går helt ihop utan att det klämmer åt på hundens hals)
Har inte heller nåt "finhalsband" eftersom de oftast inte har halsband/koppel (och aldrig inomhus) och pälsen gör ändå att de inte syns :P
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
Tinja har ett mörkbrunt läder halsband + matchande (stavning?) koppel :p
Det låter fint. Läder är alltid fint. Speciellt om kopplet går i samma stil.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Zigge har lite olika halsband. Det finaste är ett svart fejkläder med dubbla rader strassstenar och guldfärgade metallspännen. Matchande koppel såklart! 
Mvh Ellenfyrkant
Ingen som har några bilder på halsbanden?
Jag kan försöka fixa en bild nästa vecka ^^