Inoff i morgon
Lycka till!
http://beautywithsofia.wordpress.com/
#1 tack =)
Lycka till, meddela hur det gick 
#3 absolut jag skriver här direkt jag kommer hem=)
Lycka till!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Önskar lycka tiil jag med, och väntar spännt på hur det nu gick i dag.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vad roligt! Lycka till! :D
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Roligt, lycka till!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Nu har vi ställt ut ! fick fin bedöming inte lika fin som förra gången dock inget hp heller ! Skoja skötte sig super i ringen och vi hade roligt =)
Men jag undrar, först är det väl individuell bedömning ? och om jag får hp går jag vidare och får tävla mot dom som går i samma klass ? Eller har jag missförstått ?
För nu fick jag tävla mot en tik som gick i samma klass och jag kom 2:a men fick inget hp ?
Dock kommer jag lägga ner utställningen endå när det hände en grej där borta som jag stör mig på som f-n Tycker det är jätte tråkigt jag har alltid varit i mot utställningar men sen jag körde första gången tyckte jag det var roligt tills idag :(
#9: Det finns olika klasser. Ex. valpklass. Antagligen var den tiken i samma klass som du och bedömdes då samtidigt. De med HP (som det är på inoff) går sedan vidare och möter de av samma kön som också har fått HP.
Tråkigt att du helt ska lägga ner utställningen! Själv har jag inga "snygga utställningspuffar" men gillar att ställa ut ändå. :) Får man fråga vad som hände?
Mvh Emelie 
#10 okej tack =) fattar noll av priser och sånt haha =)
Pm:ar dig då det kan uppfattas väldigt fel
Tråkigt att du ska sluta på grund av något som hänt. Jag hoppas att det inte var något allvarligt. :/
Sluta inte! Du kommer att få både mycket glädje i dessa sammanhang. Men även en gnutta motgång. Det är så det är många gånger. Tyvärr vet jaginte vad som hänt och kan inte råda att göra åt det hela. Men erkänner mig väldigt nyfiken så om du vill pm:a mig skulle jag bli glad.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Är väldigt nyfiken om vad som hänt, skulle du vilja PMa mig?;) Tråkigt att du tänker lägga av, men ni hade väl roligt? ;)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*