Enkelt och roligt hemma
Här kommer några tips på enkla o roliga leksaker åt era hundar. För en billig peng kan ni lätt knåpa ihop en del åt era vovvar.
Pälsleksak
Detta behövs:
- En pälsbit
- Symaskin.
Vik pälsbiten dubbelt o sy ihop på kortsidorna. Sy några gånger mitt på för att få fickor att stoppa in händerna i (mängd varierar beroende på bitens storlek).
Jag använde en pälsbit på 80x15 cm o gjorde fyra fickor.

Äggkartongen
Detta behövs:
- En äggkartong
- Något gott som hunden tycker om
Lägg några godbitar i äggkartongen o stäng. Ge åt hunden o låt den klura..

Gissa burken
Detta behövs:
- Tre pappermuggar eller liknande
Placera ut burkarna på rad. Kalla på hunden o be den sitta. Visa vilken burk du lägger en godis under. Byt plats på burkarna några gånger o låt sedan hunden leta upp den som innehåller en godis.

Wc-rullen
Detta behövs:
- Wc-pappersrulle eller liknande
Vik ihop ena änden på rullen. Lägg några godisar i rullen o vik ihop den andra änden. Ge åt hunden.

Enkelt är många gånger bäst. En mycket informationsrik artikel med bra tips.
En väldigt bra artikel. Jag har gjort några av dem tidigare. Toarullar och äggkartonger går alltid hem som sysselsättning. ÄVen att gömma godis under en burk eller kopp. Han rekommenderas. Klart klurigt för vovve. Speciellt om koppen är stadig och inte välter så lätt.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Tycker detta var en bra artikel! :) Kommer säkerligen använda några av tipsen! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
En jättebra och givande artikel.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Mycket givande artikel :)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Bra artikel :)
Kul tips. Tänk så enklet det är att fixa till massa med kul saker hemma på ett enkelt sätt.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jättebra tips! Har provat alla utom pälsleksaken tidigare och allt uppskattas av min lilla långnäsa här hemma! Särskillt toarullarna 
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
Min hund brukar bita itu ägg kartongerna så hon hittar godis tillslut :P
Pokemon hundar och konst
Jättebra tips! En annan grej jag har provat på är att stoppa in godis i en vanlig liten 50 cl petflaska, som Leon sen får jobba med :)