God helg 24/25 mars
God morgon,
Hoppas ni alla får en riktigt bra helg var än ni är.
För oss blir det nog en ganska lugn helg utan stress och stök som det finns nog av i veckan..
Inte riktigt så varm och soligt ute som det varit under veckan, men så länge det inte regnar känner jag mig ganska nöjd..
Ni missar väl inte att sommartiden nu börjar i helgen!
Vad har ni på agendan för helgen?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God helg till dig med! Idag fick vi besök av några kompisar så det blev fika och långpromenad med dem vilket slutade med skärsår och blåsor på hela fötterna så det blir till att köpa skor imorgon!
http://beautywithsofia.wordpress.com/
God helg till er båda!
Idag har jag varit på LC träning hela dagen, så både jag o Lex är helt slut. Dock följde vi bara med en vän, filmade & fotade. Men det tar mycket energi när alla hundar är så taggade att de mer ofta står på två ben än fyra och oftare har öppen mun än stängd. 11 timmar tog det från att vi åkte hemifrån imorse. Imorgon står det agility på schemat!
Ha en fortsatt trevlig helg båda två!
Säger väl också god helg. Jag har tagit hand om barnen från hela helgen hittills. Sambon har varit helt slut efter 15 timmars arbetsdagar hela veckan.
Hoppas alla haft en trevlig helg och att sista dagen på den också blir trevlig. Jag och delar av familjen var i ett kallt Göteborg igår och fixade balklänning till dottern. Det var inte lätt att hitta den rätta men till slut var det två st som hon gillade och det var inte heller lätt att bestämma vilken hon då skulle ta men vi åkte i alla fall hem med den ena och dottern var nöjd.:)
//Jonnix