Hundplaner i sommar?
Vad har ni planerat inför i sommar?
Läger? Träning? Åka i väg med familjen? Ja, berätta!
Än så länge är det bara en helg planerad med midsommarfirande och 2 födelsedagen hemma i Småland annars får vi se :)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Vi har inte planerat något ännu, men känner jag min familj rätt så blir det att använda semestern till att åka runt och besöka djurparker och andra sevärdheter. Görs varje sommar hittills och ingen av oss verkar tröttna på det.

För min del blir det (förhoppningsvis) först sommarjobb. Träningar och tävlingar blir det någon helg i juni. När det sedan blir juli åker vi med husvagnen till Uppsala och slottshoppet den 14-19 juli. Där blir det tävling, campingliv utan el, umgås med andra och kanske någon annan liten utflyckt med bara familjen. Leva sommar helt enkelt! Efter detta anordnar blandannat vår klubb European Open Agility så där tänkte Jag vara funkis :). Ser fram imot en härlig sommar :D.
MVH Eva, ägare av sheltien Elsa
Vi ska vara publik på agility och lydnads SM! 
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Jag ska fjällvandra med några kompisar (eventuellt), midsommarfirande på Gotland, Stockholm, tävla i mängder, gå bruksläger, åka till Turkiet 2v, och sedan träna och umgås med vänner.
Mvh Emelie 
Agility träning i massor , och tävling såklart =) Då med penny . Skoja blir nog mest miljö och kontakt !
En resa till fjällen är också inplanerat eventuellt en resa till sthlm och funderar även på en resa ner till gbg =)
Jag jobbar i stort sett hela sommaren, men kommer att gå tävlingskurs i agility och så självklart ta mig ut och tävla både individuellt och med laget (nystartat). Det skulle även vara jättekul att hinnna med ett läger och så kommer det eventuellt att bli en bilsemester med min hund och bästa kompis.
Vi ska få hem en sheltievalp i början av maj så det blir att vara hemma och uppfostra den hela sommaren:) Längtar!!
Vad roligt med valp! :D
Jag vet inte alls vad som händer till sommaren än, skolan slutar och jag söker både jobb och boende.
Det enda som är inbokat det är ett Agilityläger för Magne och Paula Alden i mitten av sommaren :)
#9 I Mellerud? Jag ska också gå kurs för dem i sommar. :)
Njae, i dalskog :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, tälta, tävla i agility.. :) Ja, vara med om vad familjen vill göra! Umgås med vänner.. Ja jag vet inte en häärlig sommar med mkt agility!
Vad ska du själv göra Cassi?
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

I sommar blir det att åka till stugan i Finland och hälsa på halva släkten. Hunden ska med :) Sen blir det en tripp till London med några vänner och sedan en massa mys, bad, å skoj med djuren!
Haha aja, Dalskog ligger ju nära Mellerud så jag menade det! ;) Roligt, är ju precis det lägret som jag är anmäld till! :D
Tar studenten så att hundarna kommer hamna lite åt sidan i sommar tyvärr. Jag kommer prioritera jobb och att försöka få ordning på mitt liv. Beroende på hur bra det går så kommer vi givetsvis åka runt på agilitytävlingar, tävla SM och bara njuta av livet. Jag ska gå två kurser med Cora och även hålla i kurser själv.