Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1589 ggr
Cassii
0

Hur är det hos er?

Nu har snön här hemma varit borta i ett par veckor, kom dock snöblandning en gång förra veckan. Igår var det 15 grader och idag 17 grader och blå himmel. Har ni fortfarande kvar snön? Hur är vädret hos er? Glad

[GIKmio]
0

Det är sol och varmt i Värmland.

Sofiatinnert
0

Ingen snö massa sol och varmt linne och leggins på ;)

http://beautywithsofia.wordpress.com/

medde
0

Helt underbar vackert. Solen skiner och fåglar kvittrar både inne och utanför. Vår i luften.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SheltieDog
0

Helt fantastiskt är det! Sommarkänslor kände jag idag!

MVH Eva, ägare av sheltien Elsa

medde
0

Så skönt ute, hundarna "spritter" dom med när vi är ute,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

xina10
0

Ja, det är riktigt härligt ute idag jag hoppas verkligen att vädret håller i sig. Tyvärr har jag varit på utb. i em och missat en del av det vackra vädret, dock har Buffy varit ute med dottern och gått en lång runda och hälsat på lite här och där. När jag kom hem gick jag och Buffy ut och lekte och fångade frisbee det gick jätte bra. Härliga väder hoppas att det stannar Cool allt blir bra mycket roligare nu.

//Jonnix

Mixxie
0

Rätt så mycket snö men det var ca 8 grader idag :) vill snart börja kunna cykla med hunden men det går inte än :P

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

Ronja06
0

Idag var det 18+ och strålande sol! Gick omkring i t-shirt och käkade glass i slottskogen idag med hundarna. Helt ljuvligt!

Mvh Emelie Förlägen

emput
0

Tråkigt väder hos oss. Himlen alldeles grå och en maaaassa regn.

Tinwe
0

Hos mig i Småland har det varit rätt fint väder under dagen, jag har kunnat gå i shorts! Varmt och skönt väder var det mao. Nu på kvällen har det regnat lite dock. Förvånad

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Lavine
0

Här är snön kvar fast hyfsat torra vägar, även cykelvägar. Just nu snöar det dock! Glad

Gittan
0

Här är det ingen snö och jag har börjat lite smått med arbetet i trädgården.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld