God helg 14 -15 april
God morgon.
Vaknade till en vacker vinterdag. Not! Grått och snö som faller i mängder ute. Inte alls kul=( Igår bytte jag till sommardäck på bilen eftersom det är sista dag fär dubbdäck den 15 april. Om ej vinterväg råder, men vem hade trott att det skulle komma snö i mängder under natten över Sthlm.. Jaha! Vad gör man nu?
Det får nog bli en lat dag och stanna hemma och njuta av värmen inne.
Ha en riktigt fin dag alla
Mvh
Bilden är tagen nu under fm..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Herre jösses va snö :O här i gbg är det inte lika illa men det är grått och regnigt och bläää så det blir mycket inne mys idag.
Hoppas alla får en toppen helg trotts vädret som råder :)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Ärligt var det inte rolilgt att vakna upp i morse och se detta…
Det är väl kul. Ta era hundarna och gå ut och spåra lite
#3 Urk! Vill inte,, Inte hundarna heller just. Karizma är i höglöp så hon har enbart tankar på annat, Även Mickey kan nog inte ta ett enda spår steg i detta läget,, Annat på hjärnan han också, som jag inte talar om högt här
#5 Nu blir jag ruggit avis,,,
Snöar här också :( Dock fick vi hundarnars resultat idag från röntgen både för collien bobby och för sheltin penny båda med resultaten HD A och Ed UA (0) S jag hoppar av glädje trots snön =) Ha en fortsatt trevlig helg =)

#8 Vilken underbar bild!!

#9 Tack! :-)
MVH Eva, ägare av sheltien Elsa
8 Sjukt snygg bild! Här har det varit mesta dels sol men kom en regn skur i förrgår och idag men dom bara passerade! Så tiden har vistats utomhus! :) super mysigt!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*