Inoff agility debut
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Igår tävlade jag och Lexie för första gången. Lexie tyckte det var superkul, jag också. Hon blev dock lite övertaggad och jag skulle väntat så vi fick bättre kontakt innan vi körde. Menmen! Nu taggar vi till 11 augusti - off debut! 
Vad duktiga! Tycker det ser bra ut för att vara första tävlingen.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Vad söt hon är! älskar dn sheltie hennes päls dansar när hon springer!
duktiga ni är!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
En jättebra början.
Ett bra försök!
Har du tänkt att köra några fler inoff:are innan er officiella debut? Kan rekomendera det starkt då hunden (och en själv) får träna på tävlingsnerverna! Tävlingar, off och inoff, är en helt annan atomsfär än träning…
Fortsätt kämpa och finslipa!
Kan inte mer än att hålla med 4 :)
Jätte bra början men jag skulle nog köra fler inoff innan det kommer till off.. Man tror det inte men det är stor skillnad mellan dom.. Jag upplever hundarna mer taggade på officiella med tanke på att det oftast är fler hundar.. :)
Finslipa och gör henne mer hindersäker sen j-vlar då får man akta sig!! 
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
#4/5 Nope, inga fler inoff
Vi ska trots allt vara på ett agility läger innan, och ja, känner att hon är ganska säker. Grejen är ju hade jag handlat bättre - så hade vi säkert kunnat nolla, utan problem
O hade jag väntat 10 sekunder innan jag körde, hade vi kunnat nolla, även fast min handling var urusel, vi hade liksom ingen kontakt innan jag bad henne att köra. (trodde man behövde köra på en gång efter de hade visslat)
Agilityläger låter kul… Vart ska du?
#7 Till Fanny Gott! :)
Här har vi en hund som verkligen tycker att det är kul! Lycka till på nästa tävling, jag hållar tummarna för er.