Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 1220 ggr
medde
0

Det dyraste/onödigaste du köpt

Nu har det kommit en riktigt bra artikel på sajten om spartips. Vilket är verkligen bra! Inte är det så billigt många gånger att äga hund. Men då började jag fundera till mot denna super artikel.. För visst har man flera gånger varit ute och handlat till sin hund och handlat något på bara" den ska jag ha!" Vet inte hur många gångar jag handlat både dyrt och rent ut sagt helt onödiga saker till hundarna.

Vad har ni köpt som var helt onödigt att handla till hunden, samt det dyratse du köpt till din hund,, Då en liten följfråga:, Hade du nytta av den dyra saken då köpte?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

Det mesta till djuren är ju dyrt

medde
0

Jo visst är det, men jag menar lite att man köper hlet totalt onödiga prylar enbar för "i fall att" eller en "kul sak" Men sedan kommer det inte till nytta alls. Jag har köpt tidigare då man varit på utställning köpt helt onödiiga halsband, Bara för dom var snygga, Men har jag använt dom.. Nope!

Kitten86
0

Jag är faktisk ganska duktig på att "prata bort" mig själv när jag hittar nått till hundarna, speciellt om det är något dyrt. Så kan jag sitta och fråga mig själv "behöver jag/ hundarna VERKLIGEN den/det här?"…
Så jag har nog faktiskt inget dyrt som inte används och/eller behövs. Men visst är det svårt att lägga band på sig själv ibland Skrattande Finns ju såå mycket fina koppel, halsband etc etc…

Just nu ligger det, på önskelistan:
- BackOnTrack täcke
- Biabädd
- Hoppfällbar bur (till kurser och tävlingar)

Och speciellt buren skulle jag vilja ha då den buren jag har tar tid att fälla upp och ner samt att den är otymplig att ta med sig på kurs/tävling, även om den fungerar (därav att jag inte köpt den andra buren än!)

[ElisabethYL]
0

TS Är det denna du menar http://miljonar.ifokus.se/articles/4d714b48b9cb46222105fca9-20-enkla-spartips-for-hundagare?discussions-1 ?

Den är väl inte ny direkt, men kanske läsvärd för alla med hund och tajt plånbok…

Det dyraste jag köpt till hund (inte min egen) var nog ett halsband som jag inte tror de använde alls…

Ronja06
0

Ja jag köpte då ett trimmbord. Helt totalt onödigt då jag knappt använder det och föredrar att sitta på golvet vid trimmning etc

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#5 Vill du sälja det?