Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 4097 ggr
AgnetaK
0

Medlem i sheltieklubben?

Är du medlem i Svenska Shetland sheepdogklubben? www.sssk.org (Eller i något annat land, Sussi. Flört)

Jag gör ingen omröstning, ni får svara som ni vill. Blev bara nyfiken. Glad Själv är jag med! Tycker det är kul, man får tidning då och då, och mitt distrikt är hyfsat bra på att ha träffar (fast det är ett stort distrikt så det är inte alltid det är lämpligt att delta tyvärr).

Sen tycker jag någonstans att det känns bra för mig att stödja rasklubben, även om jag inte är uppfödare är jag ju intresserad av rasens bästa och även den avel som finns och det arbete avelsrådet gör etc.

Sussi
0

Jag är medlem men främst för att jag ska kunna delta i utställningar och få hem infon om när de går och var osv.

Vet inte dock om det finns något som ni tycks ha i Sverige med olika distrikt och träffar. Har jag månne missat något??
Måste ta reda på för det skulle vara kul att träffa annat folk med samma intressen.

Vad brukar träffarna gå ut på?

WesthKiowas
0

Jag var familjemedlem när jag bodde hemma för hundra år sedan och då var min mamma också ordförande i värmlandsdistriktet. Nu är dock bara vanlig medlem. Själv sysslar jag ju med katter nu för tiden men rycker in och hjälper mamma med kenneln när det behövs.

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Prizma_o_Kristall
0

Jag är medlem med Frankie.

Ronja06
0

Japp.. Jag är medlem i sssk. (Svenska shetland Sheepdog klubben) med Ronja.

Mvh Emelie Förlägen

Paulines
0

Jag, eller a.. Min mamma typ, är medlem med Roy :D