Länge sedan.
Ja det är länge sedan jag var in här och tittade runt.
Här en nytagen bild på de som jag har nu i kenneln.
Bild på var och en kommer.
Många fina bilder på era vovvar, och mycket intressant att läsa om både det ena och andra.
Min nya hemsida är.

Hej hej! Visst finns du i Västerås?

3# Ja jag finns i Västerås.
#8 Jag har en liten kille från Anne i Ramnäs (Collinmadai) som just blivit 13 veckor.
Brukar du ha hundträffar någon gång? Det vore kul och träffa Västerås-shelties någon gång.
Bor också i Västerås.
Vilka fina hundar du har 
Jättefina hundar och bilder! 
Sajtvärd på Sheltie IFokus

#9 ja Collinmadais kennel känner jag, köpte själv en valp av henne, men den blev väldigt stor så jag sålde den, brukar träffa dem när vi har haft sheltiepromenader här i Västerås. Jag kommer att ha valpträff i början på augusti.
#9 Får man komma på valpträffen fast man inte köpt en valp av dig?

#9 Ja ibland brukar jag ha några andra med på min valpträff, så om du har tid så vist får du komma, men jag vet att collinmadis har valpträffar de med!
Men en anmälan så jag vet. Gå in på hemsidan!
#14 Jag har fortfarande bra kontakt med Anne på Colinmadai´s och åker dit och hälsar på. Men det vore kul att träffa folk i närheten.
Jag kikar på hemsidan!
#1 Vilken fin färg han har Dennis , har nog aldrig sett en sodel som är så mörk eller är han en trefärgad?
Mvh Jonna
//Jonnix

Oh vad spännande, han är riktigt fin. Jag som är sugen på en sheltie till och då hade jag inte tvekat viken färg jag vill ha. Jag har haft en sobel innan och har nu en blue merle men älskar sobelfärgerna och det finns ju så många olika nyanser och jag bara föll för Dennis färger. Igentligen hade jag tänkt en trefärgad eftersom jag redan haft en sobel. 
//Jonnix