God Morgon 10/6
Vilken härlig morgon det är idag. Solen har inte riktigt gått upp ännu, och det ligger dagg ute på våran gräsmatta. Vad ska ni hitta på i detta underbara väder? Själv ska jag ut på Shetland Sheepdog träff där även Ronjas syskon är med, och förhoppningsvis även hinna med lite Agility. (Om det nu inte blir för varmt) Hoppas ni får en trevlig morgon iaf.
Mvh. Emelie & Ronja
Mvh Emelie 
ööööö…. God morgon!
Tog en liten sov morgon.
Ronja06 Hoppas du får en riktigt bra dag på sheltie träffen,
Men varmt kommer det att bli.phu..
Vi vet inte vad att göra i dag, kanske bara lata sig, värmen gör att man inte riktigt är igång änn.
Sitter just nu bara framför datan och tittar på NASATV om rymdfärjan som är upp och åker,
Det blir mycket tittande på det nu i 11 dagar
men till er alla
Ha en riktigt bra dag på er!!
mvh.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag hoppas det blir roligt. Det brukar det iaf vara.
Och förhoppningsvis blir det inte för varmt för alla vovvarna. 
Mvh Emelie 
Ronja06,
skulle du inte vara på utställnig igår?
hur gick det i så fall?
#3: Jo, det var jag!
Ronja blev trea, eftersom hon inte var i full päls. (hon fäller) och hon ville inte stå på bordet riktigt. Men vi fick bra kritik för övrigt. Vilket vi är helt nöjda med. Det var ändå en stor Nationell utställning.
Mvh Emelie 

#4 Grattis iaf!^^
Kramar//Carro
#5: Tack tack 
Mvh Emelie 
grattis ronja06 :)
vi satte upp den nyinköpta poolen igår och då tänkte jag få ett dopp idag :) men på morgon, ingen sol alls! :( jättetrist väder.. men jag tänkte , ja vill bada ändå :P det var 7 grader i vattnet! brr.. mina ben domnade bort ^^ men jag fick bada iaf :P
sen duschade jag bort kloren och sen när ja kom ut ur duschen, ja då var solen framme!!! irriterande! ^^ men kanske badar lite senare ändå :P
#7: Tackar. :)
ohh… Vad härligt att bada. Vi har sjön precis utanför oss. Så för oss är det nära och bra att bada. Men att ha en pool skulle allt också vara härligt att ha. ;)
Mvh Emelie 
JOJSAN VILLE SE PÅ EN BILD PÅ MIN KANIN
JAG SÄTTER DEN HÄR, SÅ JAG INTE STÅR ANDRA TRÅDAR
SORRY
hehe naww vilken sötis :D bara massa hår nästan ^^
#9: Vilken fluffig och söt kanin!
Påminner lite om min kanin jag hade förut.
Mvh Emelie 
GO NATT !!
Nu säger jag natti natti till er där ute,
ska med min lila tjej och hennes klass till skansen i morg.
Vet inte om jag hinner säga god morgon
så hoppas någon annan tar det.
Men jag säger natti natti
hörs imorg
mvh
glöm inte va rädda om er,
#12: Natti, natti. Jag själv ska faktiskt kolla lite på film innan jag ska gå och lägga mig. Har sov morgon för en gångs skull. Och det kommer bli jätte härligt! 
Mvh Emelie 

#12 God natt!
#13 Hehe, då vet vi vem som tar god-morgon tråden!^^
Kramar//Carro
god natt, god natt ^^ sov gott :)
själv har ja ju sommarlov :P hehe :) men ni får det säkerligen snart :)
#15. Får det på Onsdagen denna vecka. Men idag ska vi bara spela spel i skolan. Och imorgon ska vi ut och bada med klassen. Sedan är det avslutning på morgonen på onsdagen.
Mvh Emelie 
#16 ja, då är det ju inte mycket till skola kvar :)
#17: nää.. Bara en dag kvar nu :)
Mvh Emelie 
japp :)