Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 773 ggr
Ronja06
0

Ronja 1år! (11/6)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyllde Ronja 1 år! Tänk vad stor unga damen nu har blivit. Denna dagen firade vi med köttbullar, badning och rolig agility träning. Hon fick även en present från uppfödaren… Och fick träffa sina syskon igår. Skrattande Så nu ligger vårat stjärnskott och sover i sin korg. Trött och utmattad av allt roligt vi nu har gjort idag.

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

Grattis Ronja! :)

Paloma
0

Grattis Ronja!!!!!!!

medde
0

GRATTIS  RONJA
Smiley 3d offre fleurs.gif

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

GRATTIS Ronja :D

susannek
0

Då fyller Ronja och jag år på samma dag!

Tror nog vi hade lika kul båda två - fast jag befann mig på Tivolit i Köpenhamn, i 30-graders värme - phu!!

Ronja06
0

#5: Vad roligt Räcka ut tunganGlad Jag tror nog Ronja var glad över att få köttbullar och få bada. På ett tivoli skulle jag nog trivas, men inte Ronja. Flört 

P.s tack alla ni som grattat Ronja. Hon går här och kaxar upp sig, och börjat matvägra. *ush matte! Ta bort detta kräket ur min matskål… och ta fram den riktiga maten, tänk på att jag är stor nu*. Så verkar Ronja tänka då jag ställer fram torrfodret till henne. Räcka ut tungan

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

Grattis Ronja! Skrattande

#5 Grattis till dig också:)

#6 Precis som Frankie, han matvägrar han också!

Kramar//Carro

Ronja06
0

#7: Hmm.. Tror Ronja är i den åldern just nu (att matvägra). Men hon går tillbaka och äter efter ca. 3 minuter. Låångsamt går maten ner också Räcka ut tungan Samtidigt som hon ibland tittar på mig lite surt.

Mvh Emelie Förlägen

Gittan
0

Grattis Ronja
geb016

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Prizma_o_Kristall
0

#8 Hon vill väl få köttbullar;)

Frankie vill nog helst ha en clementin hehe:)

Kramar//Carro

Ronja06
0

#10: Japp… Köttbullar är det bästa Ronja vet. Ronja gillar också clementiner, fast hon gillar päron mer Räcka ut tungan

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

#11 Hehe, för Frankie är det tvärt om. Clementiner först, sedan päron:D

medde
0

vilka matvanor!! era raringar har

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥