En liten Twix.
Hej!
På lördag åker jag och hämtar hem en liten valpis ifrån norska gränsen
En liten Twix! Hon kommer ifrån kennel Belger Du Nord och jag ser verkligen framemot det! Min andra egna hund. Har handlat halsband och koppel, resten har vi här hemma
Kände att det var dags att berätta! Lång resa, men det är det såklart värt. Som tur är "mellanlandar" jag hos Ronja06 på fredag kväll, sen åker vi gemensamt och "mellanlandar" även där på vägen hem. Det är närmare 65 mil dit ifrån mig.
(Fotad av Emelie Magnusson, då jag inte hälsat på valparna än!)
Helt bedårande :) inte alls avis!!! :)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Åh Grattis!!
Vilken sötnos! Blir inte alls valpsugen nu ju….
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Vilken liten sötnos!
All lycka tll med den nya familjemedlemmen!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tack alla! 
Vilken mysig bild! Det ser ut som om hon ler! Det tycker jag ser ut som en trevlig liten valp! :D
Kul att vi ska köpa från sammakennel och klubb!! Är det Camborne, Darlington eller Hendon du ska ha? :)
Hälsningar Klara :)
Kull menar jag, inte blubb ;)
#7 Jag ska ha Camborne, ja det är jätte kul! Hoppas du stannar här inne på sif, så vi får följa lilla Amber
(alt. en blogg?)
ja självklart stannar jag! får se om det blir en blogg! :D
#10 Jätte kul, hoppas på bra uppdatering om lillan (alltid kul o följa syskonen) och så hoppas jag på en liten blogg! 
Nu har jag hämtat min lilla Twix. Hon är allt och lite till, helt obeskrivlig. Hon verkar även ty sig till mig en hel del och gillar att ligga på rygg och bli kliad på magen. Hon är helt klart helt underbar, spännande att se hur tågresan hela vägen hem går imorgon, men jag är inte alls nervös. För hon är otroligt trygg i sig själv, åh vad glad jag är!
MEn åå så bedårande! Ser ut som att hon kommer bli en stjärna! Så söt liten mage! :D Har sett på FB att tågresan gått bra, eller så långt ni har kommit :P. Lycka till med henne, det kommer gå toppen med henne! :)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Åh så bedårande!! Lycka till med sötnosen.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Vad tycker Lexie om sin "lillasyster" då? Konkurrens om dig eller bara kul med lekkompis?
Underbart söt iaf 
#15 Just nu är det mest konkurrans, men det kommer 
Tack! 
Åh vilken liten sötnos hon är.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Vilken sötnos! Grattis! Jag vill också ha en
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Grattis! Hon är verkligen fin! :)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Tacktacktack! 
Denna lilla tjej, gör mig mer och mer imponerad för var dag som går. Inga rädslor, hur social som helst, föremålsintresse, glad och ja, listan om henne kan göras hur lång som helst. Hon är även så kaxig att svansen hela tiden ligger som en liten båge på ryggen, vilket jag tycker är as bra! Hon är nu som 9,5 veckor 23 cm hög och väger 2,9 kg. Har på 1,5 veckor gått upp 300 gram och växt 1 cm. Fina lilla tjejen 
Är du säker på att du köpt en shetie och inte en spets? :P :O
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
#21 Gud så vacker hon är! Var det en kennel i Norge? :)
Har läst på hennes blogg att den låg vid norska gränsen. ;)
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Kennel heter" Belger Du Nord"
#25 Tack! :)
Kenneln ligger 5 min innan Norge, så det blev 65 mil enkelväg för att hämta denna lilla parvel!
Blir bara sötare och sötare :)
#31 Håller helt med :)