Här är det diverse gummileksaker som det leks med då de är dem som håller. Han har några stoppningsfria "roadkills" som han älskar att leka med men som blir fulla i hål om han har dem framme hela tiden.
En stor favvo är ändå hans däck som man kan leka bra med själv likväl att kampa med
Annars gillar han rugbybollar som är lite mer "opålitliga" när man leker med dem… Han har lite olika och har olika favoriter beroende på humör. Alla ligger i en korg där han själv kan hämta och välja den leksak som passar..!!
Mickey har en rosa kanin som han nu haft i flera år, den fick han av sin lill matte, och den har han aldrig haft sönder. Har köpt det som Cassiii visar och den håll i en dag, sedan var den mos.. Men inte hans lilla rosa kanin.
Blondie har fått för sig att alla leksaker ska tas sönder.. så det är inget kul alls att köpa till henns, då allt hålle ri 5 minuter. Visst älskar hon sina nya saker. Men dom ska tas sönder.
Karizma är helt underbar då det gäller leksaker, hon blir glad för vad som, och har aldrig sönder något. Men bäst står pinnar och tennisbollar.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Levis 1.5 år gillar pipleksaker.gärna sådana som är mjuka.Typ den som #2 har på bilden.Annars är det kamptrasor gjorda av fleece som är populära.Fotbollar går också bra.
Peppsi som är 8 år gillar kamptrasor av fleece och fotbollar.även om han leker mycket mindre nu.
Scilla gillar bollar. Små bollar tar hon i munnen och går iväg…
Hon tar också alltid våra strumpor….
-Be yourself, everyone else is already taken-
Haha vår älskar alla pipleksaker…det gör däremot inte jag så pipisarna är borta….det som står högst uppe på topp 3 är alla möjliga bollar, helst en som får plats i munnen som han kan springa med medan man sparkar fotbollar åt honom =)
~mikkan
Gustis två favvisar, nr 3 hittar jag inte. Råttans svans i mitten är Jappes favvis leksak, han kan hålla på hur länge som helst med att slänga runt den.
Gusti älskar pipleksaker, bollar och pinnar. Fast rävskinnet som piper i båda ändar och hans förlorade anka är klart favoriterna.
Jappe tycker bäst om små saker, typ avbitna delar från Gustis leksaker och kattens små kattmynte bollar/råttor.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Tennisbollar har flera stycken men av nån konstig anledning ''kolla på hunden'' försvinner alla. ;) så får hela tiden köpa nya ;s
Innebandy bollar är toppen :) Billiga och hållbara leksaker. Dock få man vara försiktig med hålen så att hunden inte fastnar med hörntänderna…
Sånna har River också i utseende som överkörd räv, grävling och kanin :) Toppenleksaker, tills hunden biter upp nos och svans för att pilla ut pipen… Men lika rolig tydligen utan pip som med!