God Morgon (14/6)
Vad ska ni göra idag då? Idag ska jag mest försöka att sova eftersom jag är rätt så trött. Och smått irreterad på min katt. Hon väckte mig först klockan 01.00 och ville ha mat. Sedan 03.05 då ville hon gå ut. 03.30 ville hon in igen. 05.45 började hon jama i mitt öra. (tog ut henne ur mitt rum då). 09.11 Hoppade hon på handtaget och öppnade dörren! *grrr.* Vad man ibland bli så irreterad på djur. Fast man älskar dom ändå. 
Mvh Emelie 
GOD MORGON 14/6
GOD MORGON 14/6
Vaknade kl 07.00, dåligt väder ute grått och trist!
Men det behövs kanske ute för alla blommor och träd, så inte klaga! änn!
I dag klo klippning på djuren bla,sen ska vi ut lite.
Lite bra är det att vädret dåligt ,jag slipper tvätta bilen som va planerat.
Vad ska ni hitta på i dag då? blir det något med era fyrbenta vänner?
Kul att höra
Ha det så bra allihopa
mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#0 lite jobbig katt, men söt :)
regn, regn regn! gaahh jag blir galen! det som var så fint väder på söndag så nu måndag, tisdag, onsdag och torsdag har det varit regn >.< irriterande.. nåja.. du har nög rätt ändå meddde.. det kanske behövs för träden och växterna :P det har ju varit så soligt tidigare… det får ju inte torka.. :) Men jag tycker ändå det borde vara soligt.. iaf i helgen :)
finns inte mycket å göra ute då det regnar.. men ska såklart gå till kaninerna å vara med de ändå (de bor ute). :)

Vaknade 4:30 av att hunden vi sköter skällde för att den inte fick vara i sängen. Fick inte somnat om. Det var inte riktigt det bästa sättet att vakna precis.
#2: Jobbig men söt. Det stämmer väldigt bra det på henne.
Men jag tror hon håller på såhär därför hon börjar bli gammal. Hon ska fylla 11år nu i sommar, och hon har börjat se och höra lite sämmre. Känns lite tråkigt att hon börjar bli så gammal, men jag tror att vi kommer att få ha kvar henne i några år till som tur är.
Mvh Emelie 
# 3 Så skulle jag inte vilja vakna.
Såg din tråd , hoppas det blir bättring på henne.
#4 Klart att du ska ha henne kvar i många år.
Visst börjar dom se dåligt osv men det är kanske lite charm i det me!
mvh
#5: Ja, de får ju sin lilla charm då de blir äldre. Hon har ju blivit mer sällskaplig av sig och älskar att gosa på kvällarna. Tyvärr så har allt fler katter börjat gå in på våran trädgård eftersom Celeste (våran katt) inte orkar lika mycket som förr. [Celeste får självklart gå fritt utomhus] Celeste råkar ut för allt fler katt slagsmål. Två stycken har vi fått åka in till veterinär och sy ett par stygn till och med. Sedan har hon även tappat hörn tanden längst ner till vänster under ett slagsmål. Känns väldigt jobbigt, eftersom förra katten dog pga. kattslagsmål. (Hans öga blev utrivet och inflamerat]
Mvh Emelie 
#6 ne va tråkigt :(
#7: Mmm… Och det tråkiga var att den förra katten försvann efter det slagsmålet. Kom tillbaka 2 dagar senare och då var det redan försent för att rädda honom. 
Mvh Emelie 
tråkigt!
Vet inte vad eller hur att skriva just nu,
Du ronja06 har fått mig tyst för en gång skull!!
God natt!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld