Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 429 ggr
Leffe
0

Djurhjälpens öppna hus

Djurhjälpens Öppna hus den 17 juni, kl.13-17 i Vaxholm Nu är det dags för dagen då de f.d. osynliga katterna ska hyllas och få strålkastarljuset på sig. Tidigare tassade de runt osynliga i natten och på dagen. Men nu står de i centrum. Kom gärna hit och träffa alla möjliga gripande levnadsöden.

I vanlig ordning bjuder vi på fika, men du kan också köpa annat ätbart för knorrande efter-lunch-mage. 

Vi har en massa bra gratissaker som Djurskyddet ger ut. Under temat "Älskade katter märker man". Allt från ballonger, olika dekaler, badges m.m.. Utöver det finns det trevliga och roliga saker att köpa och vinna. Men i centrum står ändå de som en gång var osynliga och oälskade - katterna.

Hoppas se lite hittekatts folk där. För er som vill träffa mig, fråga efter Kata. Uttalas med två T. Titta efter en med brunt halvkort hår, och förvirrad blick- Det beror enbart på stress, då jag ansvarar för hela evenemanget. Så om jag inte verkar mentalt på plats så beror det på det. Lika bra att förvana :-). 

Varmt välkommen till oss! /Vanessa

Ronja06
0

Jag skulle gärna komma. Men det är tyvärr för långt för mig att åka. Ledsen

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Ska dit och titta med min lilla tjej!
Dom gör ett hjärtans jobb!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

Ska försöka hinna dit med barnen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

vanessa
0

Åh, vad ni är snälla. Kom på att jag glömde att lägga in vår hemsidesadress: www.djurhjalpen.nu det kan underlätta. Vi har kartor där för både bilförare och kommunalåkare. Sedan så kan ni läsa på lite om de tragiska öden som finns där idag. 

Ballonger och annat finns för barn, så de kan roa sig med mer än att bara titta på kissarna.

Jättevälkomna! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

TACK!
Låter toppen. ser fram i mot detta
#3  då kanske vi ses kul

Leffe
0

Kan inte komma. Är i Uppsala på kattutställning där jag har hand om iFokusmontern

vanessa
0

Jag vet Leffe, men du får ju komma när du vill, så du är förlåten :-). Hoppas att vi ses Medde. Drömde i natt om det öppna huset, och att alla som kom dit vägrade att hälsa på mig. Vaknade på morgonen och kände mig ledsen, tills jag insåg att det var en dröm. Det vore trist om ingen sa hej till mig, även när jag säger hej :-). Skum dröm. Alla är i varje fall välkomna! Och hundar är också välkomna, vi ställer ut vatten till dem men de får inte komma in. Av förklarliga skäl. /Vanessa

Leffe
0

Kan tala om att förra gången det var öppet hus hos Djurhjälpen var det jättetrevligt där

Gittan
0

Blir inget för oss. Exet har bestämt sig för att ta barnen denna helg. Så jag åker kanske till Uppsala på lördagen och kollar kattutställningen och går ut på lördagkvällen och lär sova och städa på söndagen. Ev kommer jag utan barn.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

vanessa
0

Så är livet ibland Gittan, men det är lugnt. Då får jag hoppas att du får en underbar dag i Uppsala och så får du komma på annat öppet hus hos oss. Passa på att sova ut på söndagen och om du känner för det kan du dyka upp. Om du gör det så är jag en förvirrad tjej men brunt hår som rasar ner i ögonen på mig, glasögon, namnlapp som det står Kata/Vanessa på. Och springer runt som en duracellkanin eftersom jag ansvarar för allt denna dag :-). /Vanessa

Gittan
0

Vanessa jag vet hur du ser ut. Träffade dig på husdjursmässan. Var där med mina barn. Köpte lite grejer av dig. Troligen kommer jag en stund på söndagen om inget oförutsett inträffar.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

VI KOMMER  ,JAG TÖSEN MIN, SAMT MORMOR KOMMER!

vanessa
0

Trevligt, man tackar och hoppas att hela familjen får det trevligt! /Vanessa

vanessa
0

Tack, Medde för att du var hos oss idag. Kanontrevligt att se iFokus folk! Har nu en massa ballonger till din dotter, så skicka ett pm till mig så kommer de med posten. Hade självklart lagt dem på ett logiskt ställe som försvann ur min teflonhjärna. Glöm inte att höra av dig till Leffe också, angående du vet vad. Hälsa mormor och dotter också. /Vanessa

Gittan
0

Hoppas ni hade det trevligt trots vädret. Själv fick jag åka och hämta barnen för deras pappas bil pajade och barnen ville hem.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Én super trevlig dag
Med massa underbara katter, vissa spec!!
Men ett jätte trevligt ställe, trevliga människor ,rent fint
Ja allt va  på topp tycker jag
mvh

ps. vanessssa ! jag hör av mig via pm