Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1328 ggr
medde
2012-06-02 11:37
0

Anteckningblocket

Ni har väl inte missat det här som finns att läsa på iFokus.bloggen. Om ni klickar er in på den oranga fliken, så kommer ni in till det här inlägget som jag tycker är verligen toppen och ett bra hjälpmedel som är helt nytt för oss alla medlemmar.

"Sedan en liten stund tillbaka har du som medlem här på iFokus ditt alldeles egna anteckningsblock. Det är en superenkel funktion som du när som helst kommer åt genom att trycka på CTRL+SHIFT+A på ditt tangentbord. Dina anteckningar sparas när du stänger anteckningsfönstret.// Skrivet av Staffan

Länk iFokus- bloggen

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2012-09-03 19:22
0

En liten påminnelse om det fina anteckningsblock som vi numera har här på iFokus.

Är det någon som använder det? Jag tycker det är riktigt bra.. Men det tog en litet tag innan jag kom ihåg att det fanns.

Kitten86
2012-09-04 11:42
0

Låter toppen, vet attjag läst om att det finns men har inte testat funktionen än!

Hur använder du dig av det medde? För "kom-ihåg"?

medde
2012-09-04 11:49
0

Jag glömde den till en början, men nu använder jag den lite titt som tätt. Bland annat om jag är nyfiken och vill följa en tråd på annnan sajt, så lägger jag länken i den,  så hittar jag rätt på tråden snabbt om den fallit ned på sajten.

Även som att lägga små minnes antecknar är den bra, då man tänker trådar.