Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 864 ggr
medde
0

God dag 5 sep 2012

Nu börjar det verkligen kännas att hösten är på intågande. Vindarna är kalla och det blåser riktigt ordentligt ute. Hundarnas öron far som fågelvingar på huvudet.

Snart ska jag ta ut hundarna på en skogsprommis, vilket vi alla ser fram imot.

Vad har ni på agendan i dag?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[johannnnah]
0

Goddagens! Hösten är verkligen påväg! Vi bor precis vid vattnet och det märks att vi går mot kyligare väder, blåser som bara tusan när vi går på stranden! Idag ska vi hitta på kul saker! Om ca 30 minuter kommer en kompis hit med sin hund, som är halvbror till min Kiro. Så ska få leka :) Sedan ska vi åka iväg och hälsa på våran nya lilla familjemedlem, som nu är fem veckor! :)

medde
0

#1 Kan tänka mig det känns extra då ni bor nära vattnet. Men måste var så fint under sommaren.

Låter som du får en helt underbar dag.

Kitten86
0

Även hemma hos mig gör sig hösten påmind. Häggen börjar tappa lite blad som färgar marken i olika färger. Även björken börjar tappa sin gröna lyster… Men med hösten kommer också svalare temperaturer, något både jag och River uppskattar Skrattande

Jag har varit till frissan och varit förbi och hämtat mina nya glasögon. Så nu är jag "höst fin". Kul med lite förändring ibland! Nu blir det att ta sig ut på en härlig prommis i skogen och sen ska jag fixa ute med lite hästhagar, kapa buskage som vuxit upp på fel ställe etc. Sen är det tillbaka till jobbet imorgon…

Sofiatinnert
0

Nu kommer äntligen kylan :) har längtat! Har jobbat natt så det har varit en seg dag idag men vi åkte till XXL å fixade nya skor till mig :) Nu ligger jag å odjuren i soffan å myser :)

http://beautywithsofia.wordpress.com/

medde
0

#3 Låter så vackert då du beskriver..

#4 Längat du till kylanFörvånad då är jag mer som dina hundar, soffmys…Flört Nåja ren fin kyla är riktigt mysigt ute..

scillainmyheart
0

Jag ska nu resten av eftermiddagen göra läxor, läxor, o ännu lite mer läxor. Så att jag slipper göra det på hela helgen.

För i helgen ska jag på 2 middagar, åka till gröna lund, o dessutom rida. Också sitta framför iFokus en hel del.

-Be yourself, everyone else is already taken-

http://pytti.blogg.se/

medde
0

¤6 Oj mycket att göra. Men låter riktigt kul alltid som väntar dig.