Våren är här!!!

Åh, önskar vi också hade vår! Visst är här vår på ett vis men det finns ännu mycket snö som ska smälta.
Längtar till sommaren då jag får spendera min tid med hästarna och hundarna igen.
Då kan ni räkna med bilder :)
Visa gärna flera vårbilder, jag är en riktig vårfreak! :D

#2 Ja, idag så regnar det här hoss oss. Jag längtar enormt mycket till sommaren också. Ska bli så skönt..

Vi har haft så fint vårväder vi också men i dag regnar det
Det som hade torkat upp & var så fint. Men lite regn e väl ingen fara bara det inte kommer mera snö så är det ok. Vill ha sommar NU 

#4 Det regnade inatt för oss, men blev skönt på dagen igen:).
Vill också ha sommar nuuu! :D
Jättefina bilder (: , längtar också efter sommaren, och värmen :D

Satt ute och solade idag vid 12tiden, snart måste man ju till och med börja med solkräm! längtar efter badtiden!

Har varit på hästkurs hela dagen i solen var lite kyligt på förmiddagen men sen var det strålande sol resten av dagen =) Är såå skönt att va ute & så har vi ju sååå mycket längre dagar nu…

Snart far jag hem så jag får se mina kära hundar igen. Då ska jag ta lite vårbilder och kommer säkert att slänga in någa här :)

Alltid kul med vårbilder ska gå ut & ta lite kort jag också här nån dag =) återkommer med dom =)
Kul kul :D

Ja, våren är så härlig. Det har bärt med sig så mycket gott, och man känner då man vaknar att man bara vill gå ut och sätta sig ute i trädgården med hundarna.
Våren har även fört med sig många valpar både till vänner och släckt. En kompis ska skaffa en sheltie valp snart (troligen blir det trefärgad precis som våran Ronja) Då får man ännu en sheltie kompis.
På bilden är det Ronja som nyligen har lekt med en bekants 9 veckors gammla Border Terrier valp. Så otroligt härligt att se dom!
Mvh Emelie 

#12 #13 #14 härliga bilder! ser verkligen fina ut med naturen bakom.
#12 #13 #14 , instämmer med #15, jättefina bilder !

#17 oh wow! din sheltie hoppar rätt högt där! tränar ni honom/henne i agility?
18# Ooh va härlig bild, dom ser verkligen ut att njuta!

Nee.. Nu är våren slut. Det är sommar 
Mvh Emelie