Godmorgon 6 september 2012
Godmorgon!
Här har vi precis kommit in från en lång härlig promenad nere på stranden. Blåser kyliga vindar nu och vattnet är isblått, trots att solen skiner så fint.
Senare idag ska vi åka iväg och träna inför nästkommande utställning.
Vad ska ni hitta på idag? :)
Ledigt idag. Medan sambon är och sköter sin pappas djurbesättning städar jag här hemma. Hon är tyvärr helt slut när hon kommer hem igen. Och sedan kommer ju barnen hem från skolan.
God morgon den 7 sep
I dag har det utlovats lite sol, men just nu är dte grått och små dugg av regn. Så inte verkar det lovandes, men vi är väl vana vid vädret som kan skifta från timme till timme.
Äntligen fredag så jag ser fram imot kvällen och få en riktigt härlig myskväll i soffan med en bra film.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God morgon 7 september.
Vaknade helt orkeslös och kände verkligen inte för att gå till skolan. Mamma är ute och går en långis med hundarna i skogen, jag har hjälpt henne med tvätten, städat, och fixat massa. Så hoppas mamma blir glad när hon kommer hem! :) Om jag orkar ska jag sen när hundarna orkar ut på en springtur. :)
Nu har jag också fixat på min sida, kika gärna in och kolla de nya! :)
Härligt värre.
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
#3 God morgon! Jag tror med all säkerhet din mamma blir både stolt och glad. Ska titta in på din sida under dagen. Självklart är ju nyfiken.
Mvh
va roligt att höra! :D Blir jätteglad nu!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
#% Är mamma själv, så visst blir vi glada och stolta. Jag blir glad av att bara läsa det du skrev att du gjort hemma. Jätteduktigt och snäll. Så¨en kram från mig!