God morgon!19/6
GOD MORGON!
Hoppas ni får en bra dag!
Här ser vädret bättre ut nu tack o lov
Ska nu ut till dagkollot med alla barn,kul men jobbigt.
Ha en riktigt bra dag , vi hörs i kväll
MVH
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God Morgon. Här är också vädret bättre, och solen är framme hela tiden utan ett moln på himmelen. Själv ska jag bara ta det lugnt och knappast göra något. Vara lite med Ronja såklart. Sedan börjar Ronja sin första Agility kurs idag! Kommer bli jätte roligt. 
Mvh Emelie 
# 1
Lycka till på kursen idag
Hoppas att få höra lite info på em hur det gick
Krama ronja
mvh

# 3
så fin bild!
kan du inte försöka skicka in den till månadens sheltie till nästa månad eller så!
ang glyserol kollar var
mvh
#2: Tack så mycket. Ronja brukar vara helt "stissig" då vi kommer upp till klubben. Så då jag ska koppla loss henne. (vi har gått freestyle kurs där inne) brukar hon springa iväg och vilja leka med allt och alla. Denna gången ska jag försöka att få henne vara lite lugnare. Men Agility tycker hon är roligare än freestyle om jag säjer så.
Självklart kan jag berätta hur det gick.
Kursen börjar på kvällen (19.00 - 20.30.) så det kommer ta lite tid innan jag kan berätta hur det gått…
Mvh Emelie 

#3 jo jag skall försöka komma ihåg det, men du vet ju hur det är när man har valp,, som med små bäbisar.. minnet kommer liksom i andra hand

#3 Glycerol köper man på apoteket för ca 50 lappen:)
Lycka till med örat!
#5 Håller tummarna för att det går bra på kursen:)
Själv ska jag hålla på med mitt rum idag, måla taket:) Ska bara hitta vart färgburken och täckpappen är nånstans sen är det bara att börja:) Vädret är väl sådär, enstaka moln på himlen men ganska varmt ändå:)
Kramar//Carro

" 7 Tack så mycket.. får åka och köpa det idag..
oj vad jag känner igen det!!