God morgon 20/6 07
God morgon! vädret är ljust fasst än klockan är någonting med 2 på natten! det är verkligen skönt att man hör fågelns kvitter även på nätterna, ha en härlig dag! hoppas det blir fint väder:) jag ska ut och springa med min tjocka vove imorgon.. Eller så är de han som ska ut o springa med mig hf.. aja.. Nått vi båda ser fram imot:D
Godmorgon!! springer ni också tillsammans, det gör jag & Silver med.
God Morgon! Ska också ut med min vove och springa. Sedan ska Ronja få hundmassage, och träna Agility.
Sedan ska jag fota massor!
Mvh Emelie 

Alla ska visst ut och springa med sin vovve, det ska jag med:)! Jag och lillebrorsan ska fiska, meta rättare sagt. Då får Frankie följa med:)
Kramar/Carro
#3: Låter härligt! Kom just på en sak, imorgon åker jag till Värmland. Är borta ett tag. 
Mvh Emelie 

#4 Vi kommer sakna dig här!
Ha det bra i Värmland
Kramar//Carro
#5: Och jag kommer sakna er. Kommer vara tråkigt att både vara borta från Ronja, och inte kunna skriva till er. *suck*
Mvh Emelie 
HEJ
Ä bara inne en snabbis och kollar lite.
va hemma ett tag från dag kollot pga min lilla tjej vart sjuk!
Men nu ska vi ut igen ett tag ,
Så jag loggar in senare på em
Hoppas vi hörs senare alla!
HA EN BRA DAG
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Godag :P
tidigare idag ösregnade det >.< Skutt (kanin) var ute i hagen så jag fick springa å ta in han ^^ sen var jag tvungen att kolla så att det inte regnade in till kaninerna :P jag blev genomblöt! xD
jaja, nu har det slutat regna fast det är inte särskilt varmt..

Här är det toppenväder.. Chilli ligger ute och myser i sin kompostbur..(med skydd från solen så klart) Anton och jag har haft en liten picnic i trädgården.. Gud vad jag älskar sommaren..

#9 Håller med, jag älskar också sommaren! Och här är det helt underbart väder:)
Kramar//Carro