Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 768 ggr
Paulines
0

God morgon 20/6 07

God morgon! vädret är ljust fasst än klockan är någonting med 2 på natten! det är verkligen skönt att man hör fågelns kvitter även på nätterna, ha en härlig dag! hoppas det blir fint väder:) jag ska ut och springa med min tjocka vove imorgon.. Eller så är de han som ska ut o springa med mig hf.. aja.. Nått vi båda ser fram imot:D

Fistfullofsilver
0

Godmorgon!! springer ni också tillsammans, det gör jag & Silver med.

Ronja06
0

God Morgon! Ska också ut med min vove och springa. Sedan ska Ronja få hundmassage, och träna Agility. Skrattande Sedan ska jag fota massor!

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

Alla ska visst ut och springa med sin vovve, det ska jag med:)! Jag och lillebrorsan ska fiska, meta rättare sagt. Då får Frankie följa med:)

Kramar/Carro

Ronja06
0

#3: Låter härligt! Kom just på en sak, imorgon åker jag till Värmland. Är borta ett tag. Ledsen

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

#4 Vi kommer sakna dig här!

Ha det bra i Värmland

Kramar//Carro

Ronja06
0

#5: Och jag kommer sakna er. Kommer vara tråkigt att både vara borta från Ronja, och inte kunna skriva till er. *suck*

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

HEJ
Ä bara inne en snabbis och kollar lite.
va hemma ett tag från dag kollot pga min lilla tjej vart sjuk!
Men nu ska vi ut igen ett tag ,
Så jag loggar in senare på em
Hoppas vi hörs  senare alla!
HA EN BRA DAG

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

Godag :P

tidigare idag ösregnade det >.< Skutt (kanin) var ute i hagen så jag fick springa å ta in han ^^ sen var jag tvungen att kolla så att det inte regnade in till kaninerna :P jag blev genomblöt! xD

jaja, nu har det slutat regna fast det är inte särskilt varmt..

yogurt76
0

Här är det toppenväder.. Chilli ligger ute och myser i sin kompostbur..(med skydd från solen så klart) Anton och jag har haft en liten picnic i trädgården.. Gud vad jag älskar sommaren..

Prizma_o_Kristall
0

#9 Håller med, jag älskar också sommaren! Och här är det helt underbart väder:)

Kramar//Carro

Inlägget är låst för nya kommentarer