Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: lek-och-rörelse
Läst 947 ggr
CamillaNee
0

Lekkompis norr om Stockholm?

Hej! Jag undrar om det skulle kunna finnas någon hund här som skulle kunna bli min egen shelties lekkompis. Hon är en sheltietik på 5 månader och vi är bosatta i Sollentuna (Viby). Någon som bor i närheten och skulle ha lust att träffas och låta våra hundar busa med varandra? :) Tror att Ella (som min tik heter) verkligen skulle uppskatta det. :)

sheltiesarna
0

Hej!
Jag har två sheltie-flickor och bor i Danderyd.
Vi tycker det är jättekul att träffa nya sheltiekompisar :)

CamillaNee
0

Hej! Vad kul, då tycker jag att vi borde se till att låta våra vovvar träffas :) Vet du något bra ställe att mötas på? Kanske någonstans mellan oss? :)

sheltiesarna
0

Hej Camilla!

Jag har pm:at dig :)

CamillaNee
0

Jag såg precis det och har svarat på det också! :)

ziggy 57
0

Hej jag bor på Lovö (visserligen en bit ifrån Er) Men jag har tidigare varit ute efter lekkompisar till Ziggy (fast det hände en tråkig sak med den han skulle leka med)Men ser ändå fram emot att dom kan leka igen….

Här ute på Lovö finns massor med underbara skogsvägar m.m. Det är som en trollskog. Man kan ju ordna en liten hundpromenad med sheltisar annars

Alla som vill får gärna höra av sig om Ni vill komma ut o leka

Lovö ligger strax bakom Drottningholms golfklubb fram mot Lovö kyrka ta till vänster sen bara att köra till vägen tar slut.

mvh Anne o Ziggy

scillainmyheart
0

Hej, jag bor i Täby.

Min sheltietik Scilla är snart 4,5 månader. Hon skulle nog verkligen vilja ha en lek kompis!

Mina kusiner har också en valp som är ca 4månader. Det är en blandis, Flatcoaded retriver o jaktspaniel. Men det är nästan dubbelt så stor som Scilla… o ganska lat ;).

Jag tror det skulle vara jättekul för Scilla att leka med någon som hon verkligen kan LEKA med :).

Hör gärna av dig! Mvh.

-Be yourself, everyone else is already taken-

http://pytti.blogg.se/

Indus1
0

Jag har en sheltiekille på 7 månader. Vi bor i Täby och träffas gärna och leker om någon vill :)

CamillaNee
0

#7 Maila till mig! :) Jag och min sheltietik vill gärna träffas och leka :)

medde
0

Vilken trevlig posetiv trådSkrattande

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥