Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 924 ggr
Prizma_o_Kristall
0

God morgon, 21/6!

Hej!

Hoppas alla har sovit gott i natt, det har jag gjort. Om än frusit lite i tältet då det regnat i natt och det var inte så varmt heller. Men annars har jag sovit gott:) Idag ska jag gå en långpromenad med Frankie och hålla på med de övriga djuren och även växterna:) Vädret är väl inte det bästa men det kunde alltid varit värre;)

Ha det bra allesammans!

Kramar//Carro

Ronja06
0

Godmorgon!

Själv har jag sovit jätte gott. Ända tills min lilla syster vaknade och satte på TV:n på högsta volym *suck*. Men så är det, en del syskon tänker väll inte på att andra sover. Fundersam Själv ska jag upp till min morbror och se hur långt de kommit med derashus. (de håller på att bygga om hela huset).

Sedan ska jag kolla efter fästingar på Ronja, eftersom hon i morse sprang rakt ut på åkern bland det höga gräset. Där det finns FULLT med fästingar. Men men… Mamma har redan kollat, men ibland litar jag inte riktigt på hur bra hon kollar. Eftersom sist hon "kollade" hittade jag sedan 5 minuter efter 3 stora fästingar. *suck* Men för övrigt ska jag nog mest sitta framför datorn.

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

#1 Usch ja, jag vet hur det är med högt gräs… Frankie är precis full av fästingar när vi varit ute och gått. Och det är ju inte heller lätt att hitta dem i all päls. Men det måste väl vara svårt att hitta fästingar på Ronja eftersom hon är svart??

Kramar//Carro

Ronja06
0

#2: Ja, det är allt jobbigt att hitta på henne. Men jag måste ha mycket tålamod helt enkelt. Fundersam

Mvh Emelie Förlägen

Paulines
0

Roy hade bara två fästingar i början av sommarne, nu har jag inte hittat några på länge. Vi bor på landet också, så det borde vara mer:s

Ronja06
0

#4: Nu har vi själva tatt lite mer "fästings medel". Så förhoppningsvis håller sig fästingarna borta från Ronja nu. Flört

Mvh Emelie Förlägen

Paulines
0

Smart :D

Ronja06
0

#6: Jepp.. Tycker jag också. Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

GO KVÄLL PÅ ER

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#8: God kväll på dig också Medde!

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

TACK RONJA06
jAG FICK DITT MAIL IGÅR,
FINT!
JAG TAR DET  MED  DIG VIA PM(PRIVATE MESSAGE)

Ronja06
0

#10: Varsegod!

Vad bra. :)

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

ronja 06
Tar kontakt med  dig efter helgen
Hoppas ok!
Ska sova nu. upp i morg bitti  ska köra till  en massa roliga djur
 GOD NATT PÅ ER ALLA

Ronja06
0

#12: Det är ingen fara. Ska själv bort nu i helgen (iallfall troligen).  Så det är helt okej såklart.

God Natt Medde!

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

#12 God natt!

Ha så kul i morgon:)

Kramar//Carro

Inlägget är låst för nya kommentarer